Gå til innhold

Hjemme med 3-4-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker lekekamerater

Jeg går hjemme med en gutt på 3,5 år, og vi kunne tenke oss å treffe andre med javngamle barn. Noen som bor i Oslo eller Bærum som har lyst til å treffe oss på dagtid? F.eks. på lekeplassen i Frognerparken, på Bogstad gård, Sognsvann eller et annet sted der det er fint for barn å leke?

De vi kjenner som er hjemme har babyer, og de er jo ikke såå morsomme å leke med...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206521-hjemme-med-3-4-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Jeg har, dessverre, ikke noen potensiell lekekamerat til deg, men et forslag. Da jeg var hjemme med min yngste datter gikk vi i Åpen barnehage (sto annonse i Bæringen) en til to dager i uka. Der fant vi lekekamerater. Ellers kan det være et forslag å være i park noen dager i uka slik at han får lekt med jevnaldrende der. Jeg har hatt mine jenter i park selv om jeg har vært hjemme med de. De kjedet seg etterhvert når de var hjemme med bare meg, og her vi bor var det ingen på den alderen som var hjemme. Lykke til !

Gjest Ønsker lekekamerater

Jeg har, dessverre, ikke noen potensiell lekekamerat til deg, men et forslag. Da jeg var hjemme med min yngste datter gikk vi i Åpen barnehage (sto annonse i Bæringen) en til to dager i uka. Der fant vi lekekamerater. Ellers kan det være et forslag å være i park noen dager i uka slik at han får lekt med jevnaldrende der. Jeg har hatt mine jenter i park selv om jeg har vært hjemme med de. De kjedet seg etterhvert når de var hjemme med bare meg, og her vi bor var det ingen på den alderen som var hjemme. Lykke til !

Har vært i åpen barnehage, men de fleste barna er mye yngre (+/- 1-2 år).

Har vurdert park, men der er det jo meningen at vi skal gå fra ungen, og føler at det er litt tidlig enda. Hvor tidlig begynte jenta di i park, hvor lang tid tok det før du forlot henne, og hvordan er erfaringen din fra dette?

Takknemmlig for svar - også fra andre med erfaring fra å ha barna i park/barnehage kort tid etter hjemkomst.

Har vært i åpen barnehage, men de fleste barna er mye yngre (+/- 1-2 år).

Har vurdert park, men der er det jo meningen at vi skal gå fra ungen, og føler at det er litt tidlig enda. Hvor tidlig begynte jenta di i park, hvor lang tid tok det før du forlot henne, og hvordan er erfaringen din fra dette?

Takknemmlig for svar - også fra andre med erfaring fra å ha barna i park/barnehage kort tid etter hjemkomst.

Du kan jo være i parken med barnet, kle deg godt, ha med niste og kaffetermos, være litt med i leiken. Har du nylig fått et barn som er 3-4 år, så er dette med å lære barnet å leike enormt viktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...