Gå til innhold

Et barn til?

Gjest secrets of the sea.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Joda, nå er de fleste i familien informert og et par nære venner.

Vi passer veldig godt sammen egentlig, med alle felles interesser og lidenskaper. Jeg var litt (mye?) desillusjonert i depressjonen min, så jeg mente at alle hadde det bedre uten meg derfor ble det slutt. Men han har hele tiden hatt troen på at det var "oss to" og det er jeg jammen glad for nå.

Fint å kunne muntre deg opp litt, men det er trist å høre at du har hatt dårlige nyheter da.. *klem*

"Jeg var litt (mye?) desillusjonert i depressjonen min, så jeg mente at alle hadde det bedre uten meg derfor ble det slutt."

Uff, det er vonde tanker å bære på! En veninne av meg følte det slik noen år mens hun var dårlig i ryggen og ikke kunne gjøre stort mer enn å ligge på sofaen. Hun følte seg som en ubrukelig kone og mor. Familien elsket henne og forholdet overlevde heldigvis.

Hun er helt bra igjen nå, og de har det godt sammen.

Takk for trøsteklemmen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206533-et-barn-til/page/2/#findComment-1486792
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bare trykket ut nr to men så lenge det er kun snakk om beltestoler skulle vel det være plass til en baren/babystol i de fleste vanlige biler .

Fødselen min med minstemann var ganske lik den første . Jeg var ikke i tvil om hva som var i gjære . Det gikk bare enda litt raskere .

Det er 7 år og 8 dager melleom våre . Og foreløpig føler vi at det supert . Storesøster elsker veslemor og gjør hva hun kan for å hjelpe til og underholde minstemor . Det er nok litt slitsomt å starte på , men belønningen er jo enorm . Når minstemann smiler så smelter mammaen hennes .

Sist men ikke minst . Så flott at dere har funnet sammen igjen . Det må jo være det beste for barna å ha begge foreldrene lykkelige under samme tak .

Jeg aner ikke hva som utløste den første depresjonen , men barnefødsel er jo en risikofaktor når det gjelder depresjoner . Men så lenge du føler at du har gjort ditt for å legge det bakt deg og dere ønsker en krone på verket er vel en liten en noe av det flotteste man kan få . Men jeg ville nok ha bodd sammen en stund som familie igjen først . det er mye som skal gå seg til .

Alt godt ønskes dere i allefall .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206533-et-barn-til/page/2/#findComment-1490023
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...