Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi ferdig med vår jobb på en stund, alle papirer er sendt inn, og det er bare å begynne å vente på den store telefonen!! Om et knapt år kanskje? Krysser fingre og tær for at ventetida ikke går opp igjen...Vi er kinasøkere, andre som er kommet like langt?

Ellers må jeg bare si det: Hvis noen har sett en søt kinajente på framsida av "foreldre og barn" denne mnd, så er det jenta vår... Strutter av stolthet hver gang jeg ser bladet i butikken!! Flott repotasje om adopsjon i bladet også!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206551-n%C3%A5-har-papirene-g%C3%A5tt-til-af/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På`en igjen...Nå lykkelig tobarnsmor

Hei Fugl - skjønner godt du strutter av stolthet ! Kjempesøt jente da, det sikkert og visst. Vi kom hjem med lillesøster fra Kina for et par måneder siden og har ei på samme alder som jenta di fra før - så bildet på linken http://www.foreldre.com/

Lykke til videre i prosessen til å bli tobarnsmamma !

Men nå må jeg kjøpe bladet for å lese artikkelen også

klem fra

Hei Fugl - skjønner godt du strutter av stolthet ! Kjempesøt jente da, det sikkert og visst. Vi kom hjem med lillesøster fra Kina for et par måneder siden og har ei på samme alder som jenta di fra før - så bildet på linken http://www.foreldre.com/

Lykke til videre i prosessen til å bli tobarnsmamma !

Men nå må jeg kjøpe bladet for å lese artikkelen også

klem fra

Ville bare si hei til deg! Vi snakket sammen på Kastrup i den lange ventetiden før Beijing-flyet kom seg avgårde.

Det er en aldeles nydelig "storesøsterjente" du har!

Så flott å høre at dere har det bra!

Vi hentet en fantastisk sjarmerende lillesøster, så jeg også er blitt lykkelig tobarnsmor. ;-)

Klem fra

På`en igjen...

Ville bare si hei til deg! Vi snakket sammen på Kastrup i den lange ventetiden før Beijing-flyet kom seg avgårde.

Det er en aldeles nydelig "storesøsterjente" du har!

Så flott å høre at dere har det bra!

Vi hentet en fantastisk sjarmerende lillesøster, så jeg også er blitt lykkelig tobarnsmor. ;-)

Klem fra

Hei på deg og takk for sist - ja det var trivelig å hilse på dere ! Har forresten noen fine bilder av dere fra kastrup. Fint å høre at dere er vel hjemme med lillesøster, håper alt går fint

klem fra

Annonse

Gjest Østen igjen

Så bra at dere nå har kommet så langt, til tross for hindre underveis.Vi venter fortsatt på LID, vi har DTC 28/9. Forøvrig har jeg begynt å innstille meg på at ventetiden i Kina kan bli noe lengre en først antatt............

Så bra at dere nå har kommet så langt, til tross for hindre underveis.Vi venter fortsatt på LID, vi har DTC 28/9. Forøvrig har jeg begynt å innstille meg på at ventetiden i Kina kan bli noe lengre en først antatt............

Ja, endelig er vi ferdige! Hadde jo regnet med å komme ca likt som dere, men slik ble det ikke! Men det er godt å ha kommet så langt endelig! Jeg instiller meg også på litt økende ventetid, sist vi fikk tildeling gikk den ned, men så heldig kan man vel ikke være hver gang... Men håper ikke den stiger veldig da!!

klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...