Gjendine Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 .. var en fredag. To - tre dager tidligere fortalte VB at tildelinger var på vei fra Kina. JIPPI - 14 måneders venting var snart over. Mobilen ble min følgesvenn - den var med meg absolutt overalt mens jeg ventet og ventet og ventet..... Fredag ettermiddag var skuffelsen stor - ingen gledestelefon Litt lei meg og utafor var jeg - kunne like godt stikke ned på Rimi å handle inn litt trøstemat for helgen. Regnet med at helgen kom til å bli laaaaaaang.... Klokka var blitt halv fem og jeg stod foran kassa for å betale varene - da ringte det. Jeg famlet ned i lommen og fikk dratt opp telefonen. Det var BARE min mann. Skuffet, men fattet tok jeg telefonen - det var sikkert noe han ville jeg skulle kjøpe Men den gang ei - der foran kassa på Rimi ble jeg mor for første gang. Jeg betalte i en superfart og kjørte hjem på under minuttet. Min mann rakk ikke å legge på før jeg var hjemme. Fikk to ord med VB før jeg kastet meg i bilen. Måtte jo hente bilde og papirer fortere enn fortest Det er helt utrolig at det alt har gått 4 år siden den først tildelingstelefonen kom. 4 flotte og fantastiske år. Sender en hilsen til alle de andre som fikk tildeling 16.11.2001. Mener å huske at vi var noen og tredve som fikk tildeling den dagen (AF og VB). Hilsen ei som sitter og studerer et nydelig tildelingsbilde. Helt utrolig at den lille tulla er vår store og nydelige jente på 4,5 år )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinamamma 2005 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei i natten Gjendine! Etter selv nylig å ha fått tildeling, skjønner jeg at jeg ikke helt skjønte hvor dyptgripende det ville føles å få tildeling før jeg selv var der. Jeg hadde vel egentlig trodd at morsfølelsen først kom etter at en hadde møtt barnet fysisk. Sånn er det vel, en vet ikke hvordan en reagerer før en er i situasjonen selv. Skjønner godt at tildelingsdagen og detaljer fra den sitter "spikret". Det vil det nok gjør for meg også. Kos deg med minnene. Nydelige og kjekke jenter du har også. Og så har jeg jo vært så heldig å få hilse på minstefrøken, og bli fullstendig "tatt" av sjarmen hennes. God natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/#findComment-1486466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Gjendine. Jeg er nok en av de 30 som du refererer til :-). Men vi fikk via AF den 15. november for 4 år siden. Det var litt av en gjeng som fikk samtidig da. Vi var 16 som reiste sammen til Guangdong. Mener å huske at det også var en annen gruppe som reiste til Xian og de var 11. Så 27 stk. bare fra AF. Så da må jeg få sende en hilsen til alle som fikk den fantastiske telefonen for 4 år siden. Og da spesielt til de som vi reiste sammen med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/#findComment-1486560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjendine Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Hei Gjendine. Jeg er nok en av de 30 som du refererer til :-). Men vi fikk via AF den 15. november for 4 år siden. Det var litt av en gjeng som fikk samtidig da. Vi var 16 som reiste sammen til Guangdong. Mener å huske at det også var en annen gruppe som reiste til Xian og de var 11. Så 27 stk. bare fra AF. Så da må jeg få sende en hilsen til alle som fikk den fantastiske telefonen for 4 år siden. Og da spesielt til de som vi reiste sammen med. Hvis AF hadde 27 og VB 17 som fikk tildeling samtidig så rakk de muligens ikke å ringe til alle samme dagen. Vet nemlig om noen i AF som fikk telefon samme dag som oss. Og da var det ikke noen og tredve tildelinger, men hele 44. Helt utrolig. Så dermed går hilsen til alle som fikk tildeling rundt den 16.november )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/#findComment-1486625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjendine Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Hei i natten Gjendine! Etter selv nylig å ha fått tildeling, skjønner jeg at jeg ikke helt skjønte hvor dyptgripende det ville føles å få tildeling før jeg selv var der. Jeg hadde vel egentlig trodd at morsfølelsen først kom etter at en hadde møtt barnet fysisk. Sånn er det vel, en vet ikke hvordan en reagerer før en er i situasjonen selv. Skjønner godt at tildelingsdagen og detaljer fra den sitter "spikret". Det vil det nok gjør for meg også. Kos deg med minnene. Nydelige og kjekke jenter du har også. Og så har jeg jo vært så heldig å få hilse på minstefrøken, og bli fullstendig "tatt" av sjarmen hennes. God natt! Tildelingsdagen og detaljene rundt sitter nok godt spikret hos de fleste av oss som har opplevd å få den store telefonen. Og det er jo ingen som har "født" på så mange forskjellige steder og i så mange forskjellige situasjoner som oss som "føder ved hjelp av en telefon". En annen dag som også sitter spikret er overtagelsesdagen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/#findComment-1486648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiao Tao :-D Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Gjendine. Jeg er nok en av de 30 som du refererer til :-). Men vi fikk via AF den 15. november for 4 år siden. Det var litt av en gjeng som fikk samtidig da. Vi var 16 som reiste sammen til Guangdong. Mener å huske at det også var en annen gruppe som reiste til Xian og de var 11. Så 27 stk. bare fra AF. Så da må jeg få sende en hilsen til alle som fikk den fantastiske telefonen for 4 år siden. Og da spesielt til de som vi reiste sammen med. Tenkte på dette hele dagen igår. Fikk jo mail fra deg Ling d. 15.11.01 så jeg visste jo at tlf. måtte komme den 16. så hver gang tlf. ringte spratt jeg i været. Og så kom endelig kom tlf. vi hadde ventet på i 3 år. Og hvilken fantastisk reise det ble og vidunderlige barn det ble på hele gjengen. Og en jul vi kommer til å minnes resten av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206621-16-november-for-4-%C3%A5r-siden/#findComment-1488029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.