ringerikskringla Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 har to tuller som er helt gale etter care bears... er det noen som vet om det er noen steder de selger tøy eller andre ting som har med disse bjørnene og gjøre.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 http://www.qxl.no/ Gå inn og se med jevne mellomrom, er ofte care bears klær og diverse for salg. 0 Siter
flowy Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 På OBS har de tilbud på care bears (bamser) som kan synge når du trykker dem i hånden (labben). ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Alle leketøysbutikker har vel dem? Selv raritetsbutikken på mitt lokale kjøpesenter (bittelite!) har dem så jeg i går. ) Tuppa elsker sin Morobamse! 0 Siter
emin Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 På OBS har de tilbud på care bears (bamser) som kan synge når du trykker dem i hånden (labben). ;-) Så de hadde sånne på OBS her i byen også. 169,- tror jeg de kosta, eller noe rundt den prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.