Gå til innhold

Da er jeg i gang i gjen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke om det er noen her inne som husker meg, men jeg ser at det fortsatt er en del kjente nick. Det er lenge siden jeg har skrevet noe innlegg, - siden jeg kom hjem med jenta mi i mars -04, har tiden vært prioritert på andre ting :oD. Men nå er jeg altså i gang med nr. 2. Papirene ble registrert hos region Sør 8.11, og jeg fikk beskjed om en forventet behandlingstid på kun 2 måneder!!! Helt tydelig at de aktivt jobber for å nå målet om 1 måneds behandlingstid for 2.gangs søkere.

Jeg søker som enslig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206695-da-er-jeg-i-gang-i-gjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt Eikebladet og hyggelig å "se" deg igjen her. Som du sikkert husker så hadde vi litt mailing frem og tilbake i 2003/4. Vi trodde jo en stund at vi skulle få tildeling samtidig :-D men det ble noen få uker senere.

Hils "storesøster" fra oss. Og lykke til!

Hilsen en familie Vestpå........

gogo1365380358

Hei hei Eikebladet.

Jeg husker deg godt, vi mailet litt også, så morsomt at du er i gang med nr. 2. Vi er også i gang med nr. 2. Vi ble godkjent i oktober og regner med at papirene går til kina rett over nyåret. Vi har forresten god kontakt med tulipaner som er en bekjent av deg. Vi reiste sammen til Kina.

Lykke til videre i prosessen, det blir moro å følge med deg denne gangen også.

Hils tulipaner og co. hvis dere treffes :-)

klem

Hei "eikebladet" - så kjekt å se igjen nicket ditt. Nei,den tiden glemmer jeg aldri - vi ventet og ventet....

Du var vel litt før oss mener jeg og huske - Vi fikk tildeling oktober 2003. Så kjekt å høre at du er igang igjen. Nå er jo ventetiden i Kina til å holde ut, så det kan jo gå riktig så fort.

Vi har bestemt oss for å være fire i familien - så da blir det ingen ny runde for vår del. Vemodig til tider...,men for oss var det nok nødvendig å finne roen hvis du skjønner.

Nå er eldstegutten snart 5 og minsta snart 3 - tiden flyr...

Ha det godt, og lykke til videre!!!

Hilsen fra meg

Annonse

Hei "eikebladet" - så kjekt å se igjen nicket ditt. Nei,den tiden glemmer jeg aldri - vi ventet og ventet....

Du var vel litt før oss mener jeg og huske - Vi fikk tildeling oktober 2003. Så kjekt å høre at du er igang igjen. Nå er jo ventetiden i Kina til å holde ut, så det kan jo gå riktig så fort.

Vi har bestemt oss for å være fire i familien - så da blir det ingen ny runde for vår del. Vemodig til tider...,men for oss var det nok nødvendig å finne roen hvis du skjønner.

Nå er eldstegutten snart 5 og minsta snart 3 - tiden flyr...

Ha det godt, og lykke til videre!!!

Hilsen fra meg

Skrev visst en liten feil der ja - du fikk tildeling litt etter oss du - jeg husker det nå som hukommelsen begynner å varmes opp....samtidig som jeg leste innlegget ditt en gang til.

Nok en gang - hilsen fra meg

Takk for mange koselige svar fra "gamle" venner! Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang og bli aktiv her inne igjen.

Jeg og datteren min har det kjempefint! Jeg stortrivs som mor, og det virker som hun stortrivs som norsk også! Hun er en fornøyd liten barnehagejente som stort sett ser lyst på verden slik 3-åringer jo skal :oD

Vi snakkes mer etter hvert!

Hei hei Eikebladet.

Jeg husker deg godt, vi mailet litt også, så morsomt at du er i gang med nr. 2. Vi er også i gang med nr. 2. Vi ble godkjent i oktober og regner med at papirene går til kina rett over nyåret. Vi har forresten god kontakt med tulipaner som er en bekjent av deg. Vi reiste sammen til Kina.

Lykke til videre i prosessen, det blir moro å følge med deg denne gangen også.

Hils tulipaner og co. hvis dere treffes :-)

klem

Hei gogo!

Ja, deg husker jeg godt! Det var morsomt da jeg oppdaget at du kom i reisefølget til "tulipaner".

Jeg og "tulipaner" har jevn kontakt og jentene vår har etter hvert blitt gode venninner. Jeg skal hilse dem neste gang vi møtes, - det blir nok ikke så lenge til tenker jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...