Gå til innhold

Åhh.. det h......... trygdekontoret..

Anbefalte innlegg

Har en litt spesiell arbeidsordning.. Er fast hver dag men det er ulikt hvor mange timer jeg har.. Og kan egentlig bestemme litt selv hvor mange timer jeg ønsker hver dag.. Så rett på sykepenger har jeg.. Det blir da regnet gjennomsnittet fra forrige måned for å finne ut hvor mye jeg skal få i sykepenger..

Ja, det høres spesielt ut.

mvh

Fortsetter under...

Ja denne regelen synes jeg er helt på jorde.. Skal ikke pappaen få være hjemme med barnet sitt fordi mor ikke jobbet når før barnet kom til verden.,. nei hvem søren har komt på en sånn regel.. urettferdig for både far og barn.. hva om jeg hadde studert hadde ingen fått permisjon da?

Dersom du hadde studert og gikk tilbake til fulltidsstudier, ville far ha hatt rett til permisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...