Gå til innhold

Svar fra Pirbadet ang. gutter i damegarderoben

Anbefalte innlegg

Jeg sendte en mail til Pirbadet og spurte da vi hadde den diskusjonen her inne forleden og her er svaret jeg fikk:

"Vi liker det synet du legger til grunne i din mail. Kloke vurderinger.

Det er flere foreldre som spør om å få bruke handikapgarderobene når de har barn i skjæringspunktet barn/ungdom. (hele familien i en garderobe) Dette er også helt greit for oss så lenge vi ikke fortrenger den gruppen som garderobene er beregnet for."

Så kanskje det er noe å tenke på om muligheten er der?

Fortsetter under...

Det var ingen dum ide!!!

Jeg har ikke tenkt så langt engang, men det er jo ganske smart da. Men hvordan er handicapgarderobene da? Okkuperer man hele garderoben eller er den inndelt i flere båser eller hva? Noen som vet?

For man er jo gjerne i badet i et par timer når man først er der da...

Gjest mor til svømmeskolegutt

Jeg har ikke tenkt så langt engang, men det er jo ganske smart da. Men hvordan er handicapgarderobene da? Okkuperer man hele garderoben eller er den inndelt i flere båser eller hva? Noen som vet?

Vi fikk tillatelse av svømmehallen til å bruke HC-garderoben for skolegutter som fortsatt trengte hjelp fra mamma før og etter svømmeskolen.

Det gikk kjempefint, men det var enkelte jentemødre som mente at det var kjekt å bruke denne garderoben fordi det var bedre plass der, og de sendte stygge blikk til OSS! Det var jo de som hadde gått feil, da.

Vi fikk tillatelse av svømmehallen til å bruke HC-garderoben for skolegutter som fortsatt trengte hjelp fra mamma før og etter svømmeskolen.

Det gikk kjempefint, men det var enkelte jentemødre som mente at det var kjekt å bruke denne garderoben fordi det var bedre plass der, og de sendte stygge blikk til OSS! Det var jo de som hadde gått feil, da.

Men er hc garderoben som de andre garderobene eller? Man kan da ikke forvente at kvinner og menn dusjer sammen der heller? (nå tenker jeg på de som er hc)

Annonse

Nei det aner jeg ikke.

Gjest mor til svømmeskolegutt

Men er hc garderoben som de andre garderobene eller? Man kan da ikke forvente at kvinner og menn dusjer sammen der heller? (nå tenker jeg på de som er hc)

det var en hc garderobe for damer og en annen for menn. Vi tok med oss guttene våre i dame hc-garderoben.

Men dette var i forbindelse med svømmekurs og hallen var stengt for andre badende, dvs også dem som var hc. Så vi fortrengte ingen.

Men grunnen til at svømmehallen gikk med på å låse opp hc-gard for oss var for at litt store men fortsatt små gutter skulle få hjelp av mamma i garderoben.

Det var derfor ikke meningen at jentemødre gikk i dnene garderoben fremfor den større damegarderoben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...