Gå til innhold

Hull i ørene 2,5 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

15

• Sør

14

• keinstein

11

• Osiris

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest prinsesse og prinse mamma

Huff, dette blir en "peppertråd", du får garantert MYE pepper her nå !

Det er ikke så mange mødre her inne som er for hull i ørene.

Flere som var uforstående til at vi tok hull i øra på 6 åringen vår.

jaja, det får jeg tåle:) Men takk for at du sier i fra. hehe:)

Jeg er litt skeptisk til det pga allergi.

Er det allergi i familien? I såfall hadde jeg ventet.

Men du må jo gjøre det du selv vil da :o)

Temaet har vært oppe før, om du vil lese:

http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=hull+i+%F8rene&count=100&type=message&forumlist=1

Annonse

Jeg synes det er altfor tidlig mtp allergi, stell, at hun kan pille og plukke, ikke helt skjønner at hun ikke bør det og med tanke på lek og henge fast i ting.

I tillegg synes jeg det er stygt på så små, men det er min noe mer subjektive mening : )

Hyysj! Du må for all del ikke spørre om sånne saker her på DOL ;-)

Mine døtre fikk hull i ørene når de var fem år gamle. Da hadde de mast lenge og jeg syntes det var helt greit. En to og et halvtåring er sannsynligvis for liten til å være motivert for å få hull i ørene? Jeg hadde nok ikke gjort det før barnet var gammelt nok til å ønske det veldig selv!

Annonse

Hyysj! Du må for all del ikke spørre om sånne saker her på DOL ;-)

Mine døtre fikk hull i ørene når de var fem år gamle. Da hadde de mast lenge og jeg syntes det var helt greit. En to og et halvtåring er sannsynligvis for liten til å være motivert for å få hull i ørene? Jeg hadde nok ikke gjort det før barnet var gammelt nok til å ønske det veldig selv!

Litt artig at jeg stiller et provoserende spm da, det har jeg ikke gjort før. hehe

Så det er visse ting man ikke må spørre om her altså. ..

Litt artig at jeg stiller et provoserende spm da, det har jeg ikke gjort før. hehe

Så det er visse ting man ikke må spørre om her altså. ..

ok, da får vi se. Synes det er litt gøy å provosere og jeg da, så det kan bli morsomt etterhvert:)

Gjest tenk deg om en gang til

Det ville jeg ikke gjort nei. For det første er det ikke pent på så små barn (absolutt min subjektive mening ja..) og for det andre kan det jo medføre en del ubehag. Og som noen andre sier, en toåring er ikke stor nok til å være forsiktig... fort gjort å få revet i øredobbene av klær som skal på og av osv..

Bak to- og treåringer med hull i ørene står det stort sett en jålete mamma som har et stort behov for å "vise fram.." spør du meg.... Og du spurte jo:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...