Gå til innhold

kostnader hentereise (Kina)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kina-elina?

Vi dro 2 stk da vi vi dro i 2002 og jeg må vedgå at jeg har glemt kostnaden per pers:-(

Ville bare tipse deg på at det er strabasiøst og slitsomt nok når man er to om å dele det, så håper for deres del at dere kan dra 2 :-). Lykke til uansett!

Vi kommer nok til å dra to uansett. men det er ikke sikert at vi som par reiser, men tar med en annen person som betaler sine kostnader selv. Pr person gjør at vi kan rekne på begge.

Vi kommer nok til å dra to uansett. men det er ikke sikert at vi som par reiser, men tar med en annen person som betaler sine kostnader selv. Pr person gjør at vi kan rekne på begge.

I sommer reiste vi som par og vi betalte ca. 40000 for alt gjennom AF. Reise, guide, innenlandsfly, mat osv.

Annonse

Vi kom hjem fra vår andre hentereise til Kina for en måned siden. Vi reiste begge to, og hadde med oss en bestemor. Hun betalte ca. 9000 for fly t/r Beijing, og ca. 10.000 for alt i Kina (hotell, fly, mat osv). Så ca. 20.000 pr. person.

Enkeltromstillegget tror jeg er på noen ekstra tusenlapper, hvis dere ikke skal dele rom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...