Gå til innhold

U/t. Hukommelsen svikter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kakki1365380609

he he, det samme skjedde med meg og mitt bankkort for noen uker sider. Da hadde jeg brukt kortet tidligere på dagen, men om kvelden skulle jeg dra kortet igjen......ikke tale om koden ble rett uansett hva jeg slo. Litt pinlig da :o) Overbevist om rett kode gikk jeg i minibanken og etter tre forsøk slurpet minibanken kortet mitt og der sto jeg alene :o(Ikke gøy. setter det på ammetåkekontoen....*smile*

To timer etter får du ta ut igjen på kortet, hvis du da husker koden.

Et tips: lag deg bilder i hodet som får deg til å tenke på tallet. Husnummer på nabohuset, sifre i telefonnumre til en person osv.

Stress og lite søvn er nok en god grunn til å glemme tall.

Jeg har opplevd det to ganger. Den ene gangen tok det en uke å huske det igjen.. og etter det er jeg alltid litt stresset når jeg skal dra det i frykt for at koden glemmes igjen. Sist det skjedde, var i utlandet, på et tilfeldig gjennomfartssted. Heldigvis hadde jeg skrevet det ned et sted, slik at jeg tok den på siste forsøk. ;o)

Godt vi er flere, for jeg ble nesten bekymret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...