cizz Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Poden på ett år begynte å bruke et større barnesete i bilen her for en stund siden, og babysetet har dessverre bare blitt stående i garasjen så lenge. I et senilt øyeblikk har jeg hengt det våte vogn-regntrekket over den, og to dager senere er stolen full av mørke mugg-prikker.... eller, dvs. selve stolen er det ikke noe "synlig" mugg på, men den lille "madrassen" med hodestøtte og trekkene som er over selene er helt prikkete. Det står på at de bare skal håndvaskes, det har vi gjort uten synlig resultat, vi har også hatt dem i vaskemaskinen på 50 grader uten at det har blitt bedre. Nå er jo ikke dette noe problem akkurat nå, det er jo et sete som ikke er i bruk, men vi hadde jo egentlig håpet på at vi skal være så heldige at vi får bruk for det igjen til nestemann! Fins det noen løsning på dette, eller er det bare å kaste hele setet? Jeg tar selvsagt ikke sjansen på å la en baby sitte nedgravd i mugg... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Klorin tar vekk jordslag, men det bleker jo resten av trekket også... Kjøpe nytt trekk? 0 Siter
iselin Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Det er mulig å kjøpe nytt trekk til endel stoler, kanskje det er en løsning? 0 Siter
Torv Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ikke noe annet hjelper enn å kjøpe nytt trekk. Du vil aldri få bort jordslag flekkene. Om om noen mener noe annet, vil jeg absolutt få vite hvordan, da jeg _aldri_ har lyktes med dette, til tross for iherdig jobbing :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.