Gå til innhold

Adoptere Akershus - ny

Anbefalte innlegg

Gjest môvenpink
Skrevet

Hei er ny her og har funnet frem til dere på forumet. Vi tenker litt på å adoptere som et alternativ til å føde barn selv. Vi holder til i Akershus. Er det noen her inen som kommer herifra og som vet om ventetider fra man ev. starter opp en slik prosess? Og hva slags erfaringer har dere m fylket mht adopsjon? Ser det er skrevet veldig mye forskjellig i eldre innlegg her om ulike landsdeler og steder i Norge. Så vi er da litt interessert i å høre litt fra hvordan folk opplever og har erfart det i vårt sted i landet. Håper noen tar seg tid til å svare selvom jeg er ny her...

Skrevet

Hei! Jeg er fra Akershus og har masse å fortelle deg i sakens forbindelse! Send meg gjerne en mail på [email protected], så snakkes vi! Akershus her også.

Skrevet

Hei og velkommen

Vi er mange fra Akershus her. Ventetiden varierer nok fra kommune til kommune.

På hvilken side av Oslo bor dere? Vi på Romerike har jevnlig treff for alle a-mødre - kjempekoselig, det anbefales! Det kommer melding her når det er.

Gjest môvenpink
Skrevet

Hei og velkommen

Vi er mange fra Akershus her. Ventetiden varierer nok fra kommune til kommune.

På hvilken side av Oslo bor dere? Vi på Romerike har jevnlig treff for alle a-mødre - kjempekoselig, det anbefales! Det kommer melding her når det er.

Å sier du det!! Det ante jeg ikke! Veldig interessant! Takk for at du satt av tid til å svare på innlegget! Vi bor på norvestsiden av Akershus.

Gjest môvenpink
Skrevet

Hei! Jeg er fra Akershus og har masse å fortelle deg i sakens forbindelse! Send meg gjerne en mail på [email protected], så snakkes vi! Akershus her også.

Hei! Så hyggelig og flott da! Er veldig interessert i å høre om det du kan fortelle oss! Skal forsøke sende deg en mail innen ikke alt for lang tid :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...