Hawkwind Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg ser at det har åpnet en ny greie rett i nærheten av der jeg og familien bor. http://www.juniorlekeland.no/ Har ikke fått vært der selv ennå - men er nysgjerrig på om andre har vært der eller har tenkt seg å ta en tur for å se hva dette er for noe. Selv er jeg rimelig heftig okkupert av jobben frem til midten av desember; og får trolig ikke testet dette personlig før den tid. Okke som - om noen har vært der eller kommer til å sjekke dette ut i nær fremtid, hadde det vært fint å få høre noen inntrykk om stedet. Hvor bra/dårlig, og hvilke aldersgrupper dette trolig appellerer mest til. 0 Siter
yellow Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 På bildene så det ganske hoppeloppelandaktig ut...*langt ord gitt* Har ikke vært på den du snakker om....og håper jeg slipper det oxo..*ler* Håper du har det bra...mimmret om deg/dere i går..:-)...Hils madammen..*s* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 På bildene så det ganske hoppeloppelandaktig ut...*langt ord gitt* Har ikke vært på den du snakker om....og håper jeg slipper det oxo..*ler* Håper du har det bra...mimmret om deg/dere i går..:-)...Hils madammen..*s* Skal hilse masse tilbake. BTW - du kan jo ta med deg ungene og ta en tur hit en dag? Så kan ungene gjøre som unger gjør, og vi ta en prat over kaffe og kake *s* 0 Siter
yellow Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Skal hilse masse tilbake. BTW - du kan jo ta med deg ungene og ta en tur hit en dag? Så kan ungene gjøre som unger gjør, og vi ta en prat over kaffe og kake *s* nja.....det kunne jeg jo kanskje gjort...er litt vansklig i ukedagene egentlig da...for er ikke hjemme før rundt fem...og blitt "alenemor" så da går resten av kvelden med til plikter..*s* Foresten...shit au....kan vaske en annen gang...men husker jo ikke hvor dere flyttet til en gang da...*s* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 nja.....det kunne jeg jo kanskje gjort...er litt vansklig i ukedagene egentlig da...for er ikke hjemme før rundt fem...og blitt "alenemor" så da går resten av kvelden med til plikter..*s* Foresten...shit au....kan vaske en annen gang...men husker jo ikke hvor dere flyttet til en gang da...*s* Sleng avgårde en mail, [email protected], så skal jeg slenge over vitale facts slik som adresse, når vi er hjemme, når begge barna er her og annet som er av interesse når man skal besøke folk *s* 0 Siter
yellow Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Sleng avgårde en mail, [email protected], så skal jeg slenge over vitale facts slik som adresse, når vi er hjemme, når begge barna er her og annet som er av interesse når man skal besøke folk *s* skal få gjort det iløped av uka...*s* 0 Siter
GKL Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Lillesøster var der med barnehagen sin i forrige uke (på "test", er visst en av foreldrene til ett av de andre barna som er involvert i driften), og hun var henrykt og sliten da hun kom hjem. Avdelingen hennes er en søskengruppe med barn fra ett til fem år, og alle hadde visst funnet noe de likte å leke med. Lillesøster hadde nesten bare sklidd i "en kjempestor sklie". Hvordan de voksne hadde hatt det vet jeg ikke... Lillesøster er forøvrig tre år. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hei. Har ikke vært akkurat der, men var på et ganske likt "lekeland"/rom i Danmark for noen år siden. Sønnen min var da blitt skolegutt. Der var det høydegrense på 140cm. Det var MIDT i blinken for min sønn, masse å klatre i, skli osv. Han var helt ellevill og i aktivitet hele tiden. Han husker det den dag i dag. Har siden tenkt at dette måtte være det optimale lekested... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.