Gå til innhold

De av dere som kjøper ferdig julekalender..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...glemte å skrive at vi skal i tillegg lese "julemysteriet" av Jostein Gaarder. Koselig julekalenderbok med 24 kapitler.

Hvilken aldersgruppe passer denne for? Har ikke hørt om den boka før, men det hørtes koselig ut med et kapitel for hver dag i advent:)

Hvilken aldersgruppe passer denne for? Har ikke hørt om den boka før, men det hørtes koselig ut med et kapitel for hver dag i advent:)

Tja, den ble solgt i bokklubbens barn, husker ikke hvilken aldersgruppe den ble anbefalt for. Men eldstemann var sju år i fjor og han satt som et lys og hørte seg gjennom hele boken i fjor. Minsten var da fire og han falt nok litt av lasset i fjor. Men jeg tror den passer bedre for ham i år når han er ett år eldre. Jeg syns den er veldig koselig for voksne også :o)

Tja, den ble solgt i bokklubbens barn, husker ikke hvilken aldersgruppe den ble anbefalt for. Men eldstemann var sju år i fjor og han satt som et lys og hørte seg gjennom hele boken i fjor. Minsten var da fire og han falt nok litt av lasset i fjor. Men jeg tror den passer bedre for ham i år når han er ett år eldre. Jeg syns den er veldig koselig for voksne også :o)

Jeg skal ile til biblioteket å se om de har den der. Takk for tips og svar:)

Annonse

Hadde jeg skulle kjøpt julekalender til gutten min (4 år) hadde jeg valgt playmo, lego eller kaptein sabeltann kalender.

Finnes det Kaptein Sabeltann kalender?

Det har jeg ikke sett før, og det hadde garantert falt i smak hos guttungen her.

Gjest blomsterløk

Finnes det Kaptein Sabeltann kalender?

Det har jeg ikke sett før, og det hadde garantert falt i smak hos guttungen her.

Jeg så de hadde den på Meny hjemme, før helga. Hadde heller aldri sett den tidligere. Den inneholdt blant annet et puslespill.

...glemte å skrive at vi skal i tillegg lese "julemysteriet" av Jostein Gaarder. Koselig julekalenderbok med 24 kapitler.

Ja, det er koselig! Vi begynte med den tradisjonen i fjor, satte på lydbok og fulgte med i boka. NRKs innspilling av den er kjempebra!

Annonse

NRK sin julekalender er allerede innkjøpt, her fulgte det med en liten bok + en CD plate, lydbok, kr. 99,-

Så skal vi kjøpte en kalender til de hver, med en sjokoladebit i hver dag, har hatt Smarties kalenderen tidligere, men det ble alt for mye sjokolade for dem.

Ja, det er koselig! Vi begynte med den tradisjonen i fjor, satte på lydbok og fulgte med i boka. NRKs innspilling av den er kjempebra!

Det var en god idé med lydbok! Skal stikke innom biblioteket og se om de har den der :o) Artig med litt variasjon!

Hadde jeg skulle kjøpt julekalender til gutten min (4 år) hadde jeg valgt playmo, lego eller kaptein sabeltann kalender.

Disse selges i lekebutikker, antar jeg...? Lego - og playmokalenderne er vel ikke direkte billige.. Men det er det jo få kalendre som er.. Kindereggkalenderen koster 189,-! Ja, det er sikkert mye sjokolade, men jammen dyrt. - og kanskje det er for mye sjokolade i Kinderegg-/Smartieskalenderne..?

Vi har kjøpt en "prinsesse kalender" på Maxi. Tror den koster 170 eller noe i den dur. Husker bare at jeg synes den var litt dyr... I fjor laget jeg kalender med pakker og den ble dyr - så jeg må le litt av meg selv :-) Da handlet jeg 24 små, skjønne pakker, som ikke ble så små etterhvert. Det ble en DYR kalender....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...