Gå til innhold

Til Kina-Elina ..... reisekostnader Kina

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

Du skriver i tråden lenger ned ikke noe om hvilken forening dere bruker.

Vi har adoptert to barn fra Kina, via Verdens Barn.

For begge reisene betalte vi "pakkepris" som dekte alt unntatt mat og shopping på reisa.

Siste reisen til Kina hadde vi i jan/feb 05 - og det kostet kr. 15.000,- pr. voksen )og for barn mellom 2-12 pr: kr. 12.000,-)

Prisen dekket:

- visumgebyr

- fly Gardermoen - Beijing T/R

- innenlandsfly i Kina T/R

- hotellopphold med frokost hele reisen

- festmiddag i Beijing (Peking-and)

- alt av sightseeing (busstransport og inngangsbilleter)

Utover dette brukte vi ca. 8.000,- i lommepenger (mat, shopping, TaxFree-varer, klesvask, bruk av internett, ....)

Vi hadde også med oss storesøster på 3 år på reisen.

hilsen fra

Gjest kina-elina?
Skrevet

Tusen hjertelig takk for godt svar! hvis du har en hemmelig epostadresse du kan legge ut på dol, skal du få vite hvem jeg er. (vi "kjenner" hverandre)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for godt svar! hvis du har en hemmelig epostadresse du kan legge ut på dol, skal du få vite hvem jeg er. (vi "kjenner" hverandre)

Å, hjelp nå ble jeg nysgjerrig, gitt *ler*

Du kan nå meg på denne adressen: [email protected]

Spent hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...