Noraførr Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 heisann! Du skriver i tråden lenger ned ikke noe om hvilken forening dere bruker. Vi har adoptert to barn fra Kina, via Verdens Barn. For begge reisene betalte vi "pakkepris" som dekte alt unntatt mat og shopping på reisa. Siste reisen til Kina hadde vi i jan/feb 05 - og det kostet kr. 15.000,- pr. voksen )og for barn mellom 2-12 pr: kr. 12.000,-) Prisen dekket: - visumgebyr - fly Gardermoen - Beijing T/R - innenlandsfly i Kina T/R - hotellopphold med frokost hele reisen - festmiddag i Beijing (Peking-and) - alt av sightseeing (busstransport og inngangsbilleter) Utover dette brukte vi ca. 8.000,- i lommepenger (mat, shopping, TaxFree-varer, klesvask, bruk av internett, ....) Vi hadde også med oss storesøster på 3 år på reisen. hilsen fra 0 Siter
Gjest kina-elina? Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Tusen hjertelig takk for godt svar! hvis du har en hemmelig epostadresse du kan legge ut på dol, skal du få vite hvem jeg er. (vi "kjenner" hverandre) 0 Siter
Noraførr Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Tusen hjertelig takk for godt svar! hvis du har en hemmelig epostadresse du kan legge ut på dol, skal du få vite hvem jeg er. (vi "kjenner" hverandre) Å, hjelp nå ble jeg nysgjerrig, gitt *ler* Du kan nå meg på denne adressen: [email protected] Spent hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.