muangthai Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kan noen hjelpe? Selvfølgelig oppdaget jeg først i kveld at 3. kl. skal få poliovaksine i morgen tidlig. Ok det, men junior som nå er åtte år fikk poliovaksine på 2,4 og 6 mnd. samt en ny på 1 1/2 år. Er denne 3.kl. vaksinasjonen en revaks.for alle barn, eller får ikke norskfødte barn denne før nå? Det er jo ingen vits i å sprøyte dem full hvis behovet ikke er der. Noen med kunnskap/ erfaring? 0 Siter
Spent mamma Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hei! Vår egenfødte datter på 8 år, har også akkurat tatt polio.(3.klasse) Dette blir fjerde gangen. Hun fikk en 4 mndr gammel, 6 mndr, og 16 mndr, og så nå 8 år gammel. 0 Siter
Mamta Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Vanlig vaksinasjonsprogram som følges i Norge inkl. poliovaksine i 3.klasse. Neste gang du er på helsestasjonen, be om å få det heftet som omtaler vaksinasjonsprogrammet, så er du litt mer forberedt etterhvert som vaksinene melder seg i skolealder. 0 Siter
muangthai Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Hei! Vår egenfødte datter på 8 år, har også akkurat tatt polio.(3.klasse) Dette blir fjerde gangen. Hun fikk en 4 mndr gammel, 6 mndr, og 16 mndr, og så nå 8 år gammel. Takk, da følger vi "normalt" skjema. Dvs sprøyte i morra :-) mvh 0 Siter
muangthai Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Vanlig vaksinasjonsprogram som følges i Norge inkl. poliovaksine i 3.klasse. Neste gang du er på helsestasjonen, be om å få det heftet som omtaler vaksinasjonsprogrammet, så er du litt mer forberedt etterhvert som vaksinene melder seg i skolealder. Hei Mamta! Som du ser er jeg ikke så ofte innom DOL, men det er nå denne siden jeg tyr til når spørsmålene melder seg:-) Skal få ordnet med et slikt hefte. Ellers har vi detbra her (enda lengre) nord. O trives på skolen og er en ivrig danser på kulturskolen. Det skal være stor forestilling i kulturhuset på onsdag så nå er det øvinger hver kveld. Lillesøster stortrives i bh. Ei blid og fornøyd frøken som skravler hull i hodet på oss :-) hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.