Gå til innhold

Lukt fra underliv på liten jente

Anbefalte innlegg

Gjest Mammaen til vesla

Jeg har oppdaget at det lukter litt stramt av underlivet til datteren vår på tre. Hun bruker ikke bleier lenger. Vi vasker henne hver dag med rent vann, men hun kan ikke bade/ dusje så ofte pga eksem. Hun bader vel ca to ganger i uka. Har dere opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207177-lukt-fra-underliv-p%C3%A5-liten-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Dr. Greves intimvask (eller den jeg måtte ha i huset, men altså - intimvask) på Lille Frø (5 år). Går det flere dager uten understellsvask lukter det av henne og det har jeg hørt at er ganske vanlig av flere her inne.

Ja, det har jeg kjent av min jente på 4 år også. Jeg har luktet en stram lukt som ikke har vært urin. Har regnet med at det er helt normalt. Vi vasker henne nedentil hver dag med våtserviett eller klut, men bare "utenpå" Kjønnsleppene for å si det sånn :-) Når hun bader/dusjer vasker vi litt mer nøye.

Petrine Eiffel

Jeg bruker Dr. Greves intimvask (eller den jeg måtte ha i huset, men altså - intimvask) på Lille Frø (5 år). Går det flere dager uten understellsvask lukter det av henne og det har jeg hørt at er ganske vanlig av flere her inne.

*Går det flere dager uten understellsvask lukter det av henne*

Du har vel ikke testet ut dette??? Det er vel ingen som går flere dager uten å vaske seg nedentil???

Annonse

*Går det flere dager uten understellsvask lukter det av henne*

Du har vel ikke testet ut dette??? Det er vel ingen som går flere dager uten å vaske seg nedentil???

Jooo.... Må vel bare innrømme at ungene ikke vasker seg nedentil hver dag, men jeg gjør det da.

Gjest KariKruskakli

Kan det være at hun "skvetter" i trusa.

Datteren min har gått på do lenge, men hun "skvetter" litt i trusa gjennom dagen, Dette oppdages ikke i barnehagen, da hun går på do selv.

Når disse småkvettene tørker uten at det blir skiftet truse, så er det ikke rart at det lukter.

Kan det være slik med datteren din også. Kanskje trusa må skiftes oftere?

Gjest KariKruskakli

Kanskje hun skvetter litt i trusa i løpet av dagen? At det kommer noen dråper urin her og der, altså. Da lukter det fort, særlig hvis hun drikker litt for lite.

Oisann, der ser at du har svart nøyaktig det samme som meg;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...