Gå til innhold

Skifte av truse

Anbefalte innlegg

Gjest Uten signatur
Skrevet

Skifter dere truse på 3-4 år gamle jenter hver dag?

Skrevet

ja, selvsagt!

Skal ikke mye småskvetting eller dårlig tørking til at det lukter tiss.

Skrevet

Nei, ca hver 2.-3. dag. Sjekker hver dag om det er nødvendig, da!

Skrevet

Ja, mine jenter (5 og 8)skifter truse både morgen og kveld. Det er helt sikkert ikke nødvendig, men har blitt en del av den daglige rutinen. Eldstemann var fæl til å skvette i trusa, så det begynte i grunnen pga dette, så har det bare fortsatt slik :-)

Skrevet

Jepp. Alle i familien (mor, datter på 5 og sønn på 7) skifter truse hver dag.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har gutter på 5 og 3, de skifter morgen og kveld.

Jeg vrenger min fram og tilbake *haha*

Skrevet

Skifter hver dag. Hun tørker seg nok dårligere enn hva jeg gjør, og jeg hadde aldri i livet gått med samme i flere dager. Blir fort litt tiss i trusa hos de små.

I tillegg synes jeg det er fint å få innført rutine fra de er små på at man vasker seg og skifter undertøy hver dag.

Skrevet

Jepp! Truse og sokker skiftes hver dag. Har oppdaget stillongsens fortreffelighet, den trenger ikke skiftes daglig om man skifter sokker :o)

Skrevet

Ja. Det trengs kanskje ikke, men den rutinen skal ho ha helt fra starten!!!

Skrevet

Poden på snart 5 skifter truse hver morgen - og oftere hvis det skulle være nødvendig. Blir fort litt lukt av trusa siden det gjerne henger igjen en dråpe igjen på tissen når han kler på seg etter å ha tisset.... Har lært han at det er viktig å være ren og ha rent undertøy....! Og så hender det jo at han skifter selv bare fordi han vil ha Spiderman-trusa eller Madagaskar-boxershortsen eller hva det nå måtte være som er pop akkurat den dagen ;o)

Hilsen

Skrevet

Nå er min 6 år og gutt, så det er ikke helt det du sprute om. Men selvsagt skal barn også skifte truse hver dag!"!!!!

Skrevet

Jeg har gutter på 5 og 3, de skifter morgen og kveld.

Jeg vrenger min fram og tilbake *haha*

"Jeg vrenger min fram og tilbake *haha*"

Kanksje på tide å skifte navn fra Flystripa til Fartsstripa? ;-)

Skrevet

Vi skifter hver dag hele hurven. Frøknene er 6 og 4 og har gjort det siden de starter med truser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...