Gå til innhold

Slutter på skolen etter mobbing. Link.

Anbefalte innlegg

Merkelig hvor mye den mannen blir missforstått og må demantere. Han benekter jo ikke hva han sa, hevdet bare at det var tatt ut av sammenhengen.

Her har du linken:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109802

mvh

Ja, men nå er det da en KrF mann som har vært redd for at Djupedal skulle avvikle alle kristne verdier i grunnskolen, som har utfordret Kunnskapsministeren i dagens spørretime. Ikke rart at Djupedal da måtte konkretisere "bordbønn" saken sin.

Selv har jeg vært tilstede i en samlingsstund der barn ned til ett års alderen har blitt satt i bøylestol, for bli forkynt juleevangeliet. Hvilket mål det pedagogiske personalet hadde med å sette de små uskyldige barna i bøylestol, det skjønner jeg ennå ikke. Jeg tror ikke de minste barna forsto det "døyt" av hva de voksne pratet om.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...