Gjest amy@ Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 er helt i starten av adopsjonsprosessen? 0 Siter
Hiacba Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hei, vi er fra østfold, og er også helt ferske i prosessen. Sendte inn søknad om adopsjon til BV 26.10 og har ennå ikke hørt noe fra dem. 0 Siter
Gjest Østfold her Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, Østfold her! Venter på bv... 0 Siter
Gjest amy@ Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, Østfold her! Venter på bv... Hvor skal dere adoptere fra? 0 Siter
Malet Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, har sendt søknad for en uke siden til bv i Fredrikstad, venter på å høre fra dem. Noen som vet hvor lang tid man kan regne med at det tar i Fredrikstad? 0 Siter
Gjest Østfold her Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvor skal dere adoptere fra? Sør Afrika, hvis vi blir godkjent da..... Dere fra Kina? Syns jeg leste det i en annen trå...? Hvilken kommune tilhører dere? 0 Siter
Gjest amy@ Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Sør Afrika, hvis vi blir godkjent da..... Dere fra Kina? Syns jeg leste det i en annen trå...? Hvilken kommune tilhører dere? østfold 0 Siter
Hiacba Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hei, vi er fra østfold, og er også helt ferske i prosessen. Sendte inn søknad om adopsjon til BV 26.10 og har ennå ikke hørt noe fra dem. Ja i dag har vi snakket med BV her i østfold. Vi sendte søknaden vår 26.10. De rakk ikke å begynne på sosialrapporten nå i desember, men satt oppstart til januar 2006 og det er jeg kjempefornøyd med. Hadde forberedt oss på å vente mye lenger enn det. 0 Siter
LillapåFub Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Sør Afrika, hvis vi blir godkjent da..... Dere fra Kina? Syns jeg leste det i en annen trå...? Hvilken kommune tilhører dere? Jeg må jo bare si hei, da. Når dere både er fra Østfold og skal adoptere fra Sør Afrika. Det er nå drøyt tre mnd siden vi kom hjem med verdens skjønneste gutt fra SA. Lykke til. Vi gleder oss til det blir flere SA barn her i ØStfold!! KLem fra Lilla. Ps. dersom det er noe du lurer på som vi kanksje vet, så bare legg inn ett ord her da, så kam vi mailes. 0 Siter
Gjest amy@ Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja i dag har vi snakket med BV her i østfold. Vi sendte søknaden vår 26.10. De rakk ikke å begynne på sosialrapporten nå i desember, men satt oppstart til januar 2006 og det er jeg kjempefornøyd med. Hadde forberedt oss på å vente mye lenger enn det. Kan jeg spørre om hvilken kommune? 0 Siter
Gjest Østfold her Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja i dag har vi snakket med BV her i østfold. Vi sendte søknaden vår 26.10. De rakk ikke å begynne på sosialrapporten nå i desember, men satt oppstart til januar 2006 og det er jeg kjempefornøyd med. Hadde forberedt oss på å vente mye lenger enn det. Kan jeg spørre om hvilken kommune dere tilhører? 0 Siter
Gjest Østfold her Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg må jo bare si hei, da. Når dere både er fra Østfold og skal adoptere fra Sør Afrika. Det er nå drøyt tre mnd siden vi kom hjem med verdens skjønneste gutt fra SA. Lykke til. Vi gleder oss til det blir flere SA barn her i ØStfold!! KLem fra Lilla. Ps. dersom det er noe du lurer på som vi kanksje vet, så bare legg inn ett ord her da, så kam vi mailes. Hei Lilla! Må innrømme at jeg har fulgt med på dere en stund...( leser jo alt jeg kommer over om SA) har ikke skrevet så mye her inne ennå. Vil ikke involvere meg så veldig før vi har fått noen godkjenning, men så klarer jeg ikke la være innimellom. Håper vi prates en vakker dag;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.