Gå til innhold

baby 7 mnd 39, 5 i feber og hoster stygt

Anbefalte innlegg

Gjest litt usikke jeg nå.
Skrevet

Burde jeg ringe legen. Hun er jo slapp, men så er det jo også vanlig at feber kommer og går fort hos så små. Jeg tror jeg ringer legen. Hva syns dere?

Skrevet

Jeg ville nok ringt legen.

Ikke pga feberen i seg selv, men pga. den stygge hosten du skriver at babyen også har.

Skrevet

Jeg ville nok ringt legen.

Ikke pga feberen i seg selv, men pga. den stygge hosten du skriver at babyen også har.

Enig med kati.

mvh

Gjest Masahiro
Skrevet

Ta heller en telefon for mye er mitt motto når det gjelder ungene! Legger ikke terskelen for å ta legekontakt særlig høyt der. Bedre å sjekke enn å angre i ettertid! :) Lykke til!

Skrevet

Hvor lenge har hun vært slik da? Hvis dette er første dagen, hadde jeg personlig ventet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...