Gå til innhold

Barnebidrag - jeg skjønner ingenting...

Anbefalte innlegg

Gjest Phenomena
Skrevet

Jeg går inn på trygdeetaten sine sider og forsøker å regne ut hva jeg kan få i bidrag.

Men der er det jo lagt opp til bare ett barn.

Jeg har to.

Når jeg regner ut på det ene barnet ender jeg med rundt tusen kroner i bidrag, på det andre barnet rundt to tusen.

Får jeg da summen av dette, eller får jeg for den minste eller hva?

skorpionfisken
Skrevet

Du får summen. De regner ut for hvert barn hva det koster å ha barnet, siden hvert barn er individuelt med hensyn på alder og kostnader.

Skrevet

Du får summen, så sant den ikke overskrider bidragsevnen til den som skal betale.

Gjest Phenomena
Skrevet

Du får summen. De regner ut for hvert barn hva det koster å ha barnet, siden hvert barn er individuelt med hensyn på alder og kostnader.

Aha!

Så sålenge de summene tilsammen ikke overskrider bidragsbeløpet til eksen så får jeg begge deler....

TUSEN TAKK!

*puster lettet ut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...