Gjest Phenomena Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg går inn på trygdeetaten sine sider og forsøker å regne ut hva jeg kan få i bidrag. Men der er det jo lagt opp til bare ett barn. Jeg har to. Når jeg regner ut på det ene barnet ender jeg med rundt tusen kroner i bidrag, på det andre barnet rundt to tusen. Får jeg da summen av dette, eller får jeg for den minste eller hva? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Du får summen. De regner ut for hvert barn hva det koster å ha barnet, siden hvert barn er individuelt med hensyn på alder og kostnader. 0 Siter
Atene Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Du får summen, så sant den ikke overskrider bidragsevnen til den som skal betale. 0 Siter
Gjest Phenomena Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Du får summen. De regner ut for hvert barn hva det koster å ha barnet, siden hvert barn er individuelt med hensyn på alder og kostnader. Aha! Så sålenge de summene tilsammen ikke overskrider bidragsbeløpet til eksen så får jeg begge deler.... TUSEN TAKK! *puster lettet ut* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.