Gå til innhold

Mislykket fotografering....

Anbefalte innlegg

Igår kom endelig ettårsbildene av lillemann i posten. Og for en nedtur! sukk....

Av en serie på åtte bilder var det kanskje to vi syns var fine, resten var helt mislykkede....

Hva kan vi gjøre med dette?

Bildene er tatt ev en fotograf på mitt hjemsted som er hundrevis av mil unna. Vi skal dit bare en helgetur om noen uker, og etter det vet jeg ikke når vi skal dit igjen, så det vil være veldig vanskelig for oss å få tatt bildene om igjen. Det var litt av poenget at bildene skulle være fra når han er ett år også da, så det er ikke greit å vente så lenge med å få tatt nye...

Kan vi kreve å få pengene tilbake? For min del så kan jeg gjerne levere tilbake hele bildeserien og ikke oppleve det som noe savn i det hele tatt....

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207384-mislykket-fotografering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klagde på ettårsbildene vi tok. Motivet var greit nok (!!), men det var dårlige farger, uskarphet mm. Fotografen jobbet videre med bildene, og vi fikk etterhvert bilder som vi ble fornøyd med. Det var en bedre løsning enn prisavslag, både for oss og for fotografen.

Sjekk om fotografen har flere bilder han tok, men som ikke er kommet i mappa dere fikk.

Vet at de vanligvis plukker ut de beste bildene til mappa, men det kan jo hende at dere finner noen andre dere heller vil ha.

Hvis ikke; Levér bildene tilbake. Ikke vits å betale for noe man ikke er fornøyd med!

hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...