Gå til innhold

Hvor finner jeg langt skjørt til ei på 7 år?

Anbefalte innlegg

Jeg er tante til ei jente på 7 år, som ønsker seg langt skjørt i julegave (hun har flere korte skjørt). Har lett på de fleste kjedebutikkene (kappahl, h&m, lindex, cubus osv) + nettbutikker som ellos o.l, men finner INGEN lange skjørt. Overalt er det bare korte skjørt.

Noen som har tips om hvor jeg kan lete?

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Det er nok dessverre sånn at klær som ikke er på topp i motebildet nesten er umulig å oppdrive - særlig til barn. Skikkelig kjipt.

Et langt skjørt til ei lita jente er ikke allverdens hokuspokus å sy, om du ikke kan sy selv har du kanskje ei venninne eller noen andre du kan spørre pent for ei flaske vin, feks?

Gjest Cezalion

Annonse

Hei

Vi fant et utrolig stilig lang sort skjørt på Cubus for 3-4 uker siden. Det er helt rett oppe og har masse vidde nede. Tullemor ELSKER det!

H&M har langt olaskjørt med volanger og broderier på siden. Kjøpte det også jeg og det er minst like populært!

Vet ikke hvor du bor men på Strømmen Storsenter har de en barnebutikk som heter noe med Moon (ligger sammen med en butikk med masse "stæsj" i 2.etg like ved isbaren). Der har de mange lekre olaskjørt, men de koster kr. 400,- Fru Lyng, både der og i sentrum av Oslo har tilsvarende.

Lykke til på jakten, jeg har jaktet en stund som du skjønner...

Hilsen

Takk for svar alle sammen!

Jeg er ikke flink til å sy, så det kommer jeg nok ikke til å prøve meg på...hehe:)

Men jeg skal stikke innom cubus eller catch og se om de har noe der da!

Får heller finne på noe annet til henne hvis jeg ikke finner det. Hun ønsker seg nemlig også øredobber:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...