Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Guttungen har fått en rift i vinterdressen sin. Det må da være mulig å lappe den på en fornuftig måte - går det an å få kjøpt lappesaker til denslags tøy? Jeg tenker meg vel egentlig noe á la lappesaker til sykkeldekk, bare i regntøystoff, hehe. Noen med peil? Hvor får man evt tak i snånt - og er det noen vits? 0 Siter
caprice Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg kjøpte "klistrelapper" i sytøyforretning som jeg har brukt til å lappe regntøy med rifter i. Kan klippes til i ønsket strls. Fungerte helt utmerket det, og tålte fint vask. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Jeg kjøpte "klistrelapper" i sytøyforretning som jeg har brukt til å lappe regntøy med rifter i. Kan klippes til i ønsket strls. Fungerte helt utmerket det, og tålte fint vask. Åh, så bra! Takk for raskt svar. ;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Det finnes noe sånt på tube, hos ClasOhlson, mener jeg. Det var snakk om noe slikt herinne i fjor... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 De lappene caprice nevner er av bevernylon og finnes i flere forskjellige farger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.