Krepsen34 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Vi har begynt med to måltider. Først ca. 14:00 og neste 20:00. Det har passet bra for oss, men i dag kom jeg helt på hæla. Gikk tur og lillemor fikk ikke fast føde før kl. 17:30. Blir det for tungt for henne med et måltid igjen ved 21:30 tiden i kveld eller spiller det ingen rolle? Alternativt, skal jeg kun ta et måltid i dag - hvordan tror dere det fungerer? Fint om jeg kan få noen kjappe synspunkter på dette, takk! 0 Siter
bb71 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Neida, eller det hender iallefall at det blir slik hos oss. Dersom du ammer, ville jeg ammet før siste måltid da. 0 Siter
Krepsen34 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Neida, eller det hender iallefall at det blir slik hos oss. Dersom du ammer, ville jeg ammet før siste måltid da. Takk, jeg ammer og gir middag - dog litt sent! Takk for tilbakemeldingen! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Takk, jeg ammer og gir middag - dog litt sent! Takk for tilbakemeldingen! jeg ville også gitt det siste måltidet, selv om det ble sent idag. Særlig hvis dere har holdt på med to måltider i lengre tid, kanskje har melkemengden din tikpasset seg dette slik at h*n ville blitt sulten uten middagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.