Gå til innhold

Egnet treffsted for gruppr på 10 familier

Anbefalte innlegg

Hei

Noen kjenner kanskje igjen nicket mitt. Var mye på forumet her i ventetiden fram til vi endelig reiste til Kina i desember 2003. Vi har nå snart hatt to fantastiske år med vår vidunderlige lille jente.

"Gamle kjente" lurer kanskje på hvor det ble av meg. Livet som småbarnsmamma har vært svært så hektisk, og tid ved pc'en har, som mange andre ting, blitt en "luksus" som ofte må prioriteres bort til fordel for andre ting. Har litt dårlig samvittighet, for jeg fikk så utrolig mange gode råd her på forumet. Gode venner har jeg også fått her.

Nå har jeg et nytt spørsmål, og til tross for den dårlige samvittigheten, tar jeg altså sjansen på å henvende meg til dere.

Vet det er mange som har god kontakt med de dere reiste sammen med, og at det er mange grupper som treffes jevnlig. Jeg har god kontakt med flere av de vi reiste sammen med, og vi har bestemt oss for å prøve å samle hele gjengen som reiste sammen en gang på forsommeren. Vi er 10 familier som da vil ha 3-åringer, og i tillegg vil det vært noen 5-åringer i gruppa.

Jeg har sjekket litt på nettet og med Turistforeningen, men har ikke klart å finne et egnet sted. Et hotell eller campinghytter kan sikkert være ok, men jeg skulle ønske vi kunne finne en hytte der alle familiene hadde hvert sitt soverom, og at det var felles kjøkken og oppholdsrom. På den måten kan vi voksne være sammen også etter at ungene har sovnet, i stedet for å bli sittende på hvert vårt hotellrom.

Stedet bør ligge i østlandsområdet.

Er det noen som vet om et sånt alternativ, eller som har erfaringer eller andre gode forslag?

Veldig takknemmelig for svar!

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Lykkelig kinamor

hei,

vår hentereise-gruppe blant annet har vært på tur til Putten seter i Rondane. jeg synes det var et perfekt sted - vi fikk frokost og middag servert i hovedhuset og fikk dessuten servert pannekaker stekt på tunet til lunsj. Vi bodde alle familiene i et hus vi hadde for oss selv, to soverom per familie, felles dusj og toaletter og stort kjøkken og peisestue hvor vi kunne oppholde oss inne i regnværet og hvor de voksne kunne sitte om kvelden når barna var lagt. Vi var der i august, gikk tur i fjellet og hadde leker for barna på tunet. kjempekoselig og ikke spesielt dyrt.

lykke til med planleggingen!

Hei!

Jeg har overhode ingenting på dette forumet å gjøre (men jeg smugleser ofte med en gledeståre eller fem i øyekroken!), men jeg har i alle fall tips til sted dere kan møtes!

I Trysil er det noen slike giganthytter med masse soverom og små leiligheter i samme hytte. Dæhli har også hytte i Trysil og på Oppdal (OK, Oppdal er ikke akkurat østlandet, da, men det er veldig fint der om vinteren!).

Bare som et alternativ, altså!

Lykke til med treffet.

Hei!

Jeg har overhode ingenting på dette forumet å gjøre (men jeg smugleser ofte med en gledeståre eller fem i øyekroken!), men jeg har i alle fall tips til sted dere kan møtes!

I Trysil er det noen slike giganthytter med masse soverom og små leiligheter i samme hytte. Dæhli har også hytte i Trysil og på Oppdal (OK, Oppdal er ikke akkurat østlandet, da, men det er veldig fint der om vinteren!).

Bare som et alternativ, altså!

Lykke til med treffet.

Jeg må få henge meg på Trysil-tipset.

Der finnes det store, flotte hytter med gode familierom, og store fellesrom. Utenom høysesongene er det også veldig billig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...