Gå til innhold

Inch loss med pilates - er den bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den er grei. Øvelsene er i samme gate, som de vi gjør på et Pilatesparti jeg trener med. Forklarer greit hvordan du skal puste og stramme magemusklene under øvelsene. Øvelsene er heller ikke vanskelige og det blir vist to forskjellige vanskelighetsgrader på DVDen, slik at du kan øke belastningen etterhvert.

Jeg synes den er grei. Øvelsene er i samme gate, som de vi gjør på et Pilatesparti jeg trener med. Forklarer greit hvordan du skal puste og stramme magemusklene under øvelsene. Øvelsene er heller ikke vanskelige og det blir vist to forskjellige vanskelighetsgrader på DVDen, slik at du kan øke belastningen etterhvert.

Men er det ment at du skal bruke kassetten hver gang, eller er det bare en innføring? Og må man bruke de 60 minuttene hver gang. Høres så leeeenge ut for en lite trimmotivert person..: )

Men er det ment at du skal bruke kassetten hver gang, eller er det bare en innføring? Og må man bruke de 60 minuttene hver gang. Høres så leeeenge ut for en lite trimmotivert person..: )

Den er delt inn i 3 deler, hvor første delen er en innføring i Pilates, pusteteknikk og stramming av magemusklene. 2 del er enkeltstående øvelser med mange repitisjoner, mens i 3 del setter de sammen disse øvelsene i sekvenser. 1 del ser du kanskje 1-2 ganger og så lkan du gå rett på øvelsene i del 2 og 3. Ta kun en av delenee eller begge to. Disse tar tilsammen ca 40-45 minutter , husker jeg ikke feil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...