Gå til innhold

Spysjuka- hva "servere" ungen!?

Anbefalte innlegg

Graviditeten i seg selv er ingen sykdom, men man kan bli pokker så syk av å være gravid.

Jeg har aldri noen gang vært så fysisk ubrukelig og elendig. Og jeg var etter hvert ganske fed up av alle som fortalte meg at jeg ikke var syk, var kvalm fra tåneglene til hårtuppene, spydde 10-40 ggr om dagen og var så slapp at jeg ikke klarte stå oppreist. Man må være gravid for at noen skal si noe så idiotisk som at det der er friskt.

Så det at svangerskap ikke er en sykdom var vel noe ironisk ment fra min side.

;-)

mvh

Det var det jeg håpet, men kanskje ikke helt trodde!?

Da jeg gikk gravid med 1.mann ble jeg sykmeldt etter ca 1 mnd. Da ble jeg kallet inn på teppet til sjefen min (skolesjefen), og der ble jeg fortalt nettopp at graviditet ikke var noen sjukdom, og at jeg hadde å komme meg på jobben igjen.... Da spydde jeg i søplebøtta hans.. Tror kanskje han fikk seg en støkk, da...

Og så har jeg hatt bekkenkløsning i alle tre svangerskapene, og totalt av hengig av krykker og alskens hjelpemidler - så ja! Man kan bli "pokker så sjuk av det!"

*vi er altså helt enig!*

Fortsetter under...

Det var det jeg håpet, men kanskje ikke helt trodde!?

Da jeg gikk gravid med 1.mann ble jeg sykmeldt etter ca 1 mnd. Da ble jeg kallet inn på teppet til sjefen min (skolesjefen), og der ble jeg fortalt nettopp at graviditet ikke var noen sjukdom, og at jeg hadde å komme meg på jobben igjen.... Da spydde jeg i søplebøtta hans.. Tror kanskje han fikk seg en støkk, da...

Og så har jeg hatt bekkenkløsning i alle tre svangerskapene, og totalt av hengig av krykker og alskens hjelpemidler - så ja! Man kan bli "pokker så sjuk av det!"

*vi er altså helt enig!*

Og det imponerer meg at du har orket å lage tre. Skyldes det sterk idealisme eller hukommelsestap?

;-)

Mannen min har hatt god hukommelse, så det har ikke blitt så mange hjemmelagede her i gården....

;-)

mvh

Og det imponerer meg at du har orket å lage tre. Skyldes det sterk idealisme eller hukommelsestap?

;-)

Mannen min har hatt god hukommelse, så det har ikke blitt så mange hjemmelagede her i gården....

;-)

mvh

*hihihi*

Vel, det må bli en god blanding av veldig sterke sædceller og villige egg... Jeg har nemlig brukt prevensjon alle tre gangene... T.o.m hormonspiralen har knøttet klart å sno seg gjennom...

Dette, samt en god porsjon dårlig hukommelse (det er ikke mer enn 2 år mellom hver av dem, men...)har ført til at det har blitt 3 unger. Den 4. skulle kommet i mars-06, men sånn gikk det ikke. (også her var det spiral inne..)

Vi har satt oss på venteliste for sterilisering nå, altså!

*hihihi*

Vel, det må bli en god blanding av veldig sterke sædceller og villige egg... Jeg har nemlig brukt prevensjon alle tre gangene... T.o.m hormonspiralen har knøttet klart å sno seg gjennom...

Dette, samt en god porsjon dårlig hukommelse (det er ikke mer enn 2 år mellom hver av dem, men...)har ført til at det har blitt 3 unger. Den 4. skulle kommet i mars-06, men sånn gikk det ikke. (også her var det spiral inne..)

Vi har satt oss på venteliste for sterilisering nå, altså!

Du og du.

Slikt kan man jo gå i kloster av. Ikke ungene, men svangerskapene...

De tilsatte hormonene har virket mer etter statistikken for meg. En gang klarte jeg å overtale mannen min til at vi skulle forsøke hjemmelaget en gang til. Det kunne jo gå bedre... Tanken på at jeg igjen hadde en reell mulighet frisket opp hukommelsen. Jeg skaffa de nødvendige hormontilskuddene i en fei...

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...