Gjest noen som kan gi meg et tips? Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hva kan vi kjøpe til jenta vår som fyller 4? Har lyst å kjøpe en typisk jenteleke, siden hun har to eldre brødre og det blir mye gutteleker. Greit det altså, men vil jo gi henne muligheten for å bli kjent med "jenteverdenen" også Hun har dukkehus, babydukke og dukkevogn, men ikke så mange flere "egne" leker. Hva anbefaler dere? Hva leker "jentete" jenter med i den alderen? 0 Siter
pip Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hos oss går det i belville-lego. Utrolig populært, ikke minst hos guttevennene jenta vår har. De har visst også et underskudd på "jenteleker" og vil aller helst leke med prinsesselego når de er innom. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 jeg har ikke jente, men jeg har inntrykk av at jenter på den alderen liker å kle seg ut som prinsesser. Du kan jo kjøpe et kostyme til henne eller pynteveske, tiara og andre glitterting 0 Siter
Jentene2 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hos oss går det mye i prinsesse-ting. Utkledning med kjoler, kroner, smykker, sko etc. I tillegg lekes det utrolig mye med lekekjøkkenet, hvor de har kjeler, leke-mat, tallerkener etc. Det er superstas. Der får vi ofte servert det ene og det andre :-). 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Mange barn er jo glade i å lage ting med hendene. Hva med sånt sett der hun kan tre perler på en snor og lage eget halskjede? Eller andre håndarbeidsting. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg har hatt stor suksess med å gi "prinsesseskjørt" til jenter i den alderen, dvs. et rosa tyllskjørt. Kan sikkert enkelt sys selv, men jeg har kjøpt på Sprell: http://www.sprell.no/index2.html (vet ikke om denne linken funker, hvis ikke kan du lett søke opp skjørt på siden) 0 Siter
pip Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hos oss går det i belville-lego. Utrolig populært, ikke minst hos guttevennene jenta vår har. De har visst også et underskudd på "jenteleker" og vil aller helst leke med prinsesselego når de er innom. http://images.google.no/images?svnum=10&hl=no&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=lego+belville&btnG=S%C3%B8k 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Barbie- alt mulig! Bratz- men de er jo så stygge at jeg nekter å kjøpe dem. FurReal Furby Clickits Bellville-lego Dukker, dukker og mere dukker! 0 Siter
ponny1365380855 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Prinsesse er tingen! Barbie med div selskapskjoler er veldig populært. Hadde hun Lundby dukkestue? Det er jo alltid noe fint i Lundby! Stadig nye møbler og dukker. Barna elsker det! http://www.lundby.com/lundby/produkter.html 0 Siter
emin Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 My Little Pony har slått skikkelig an her i huset; det toppet seg da hun fikk Good Morsning Sunshine-ponnien til 4-årsdagen. ) Barbie er også populært her, og til jul ønsker hun seg Belville-Lego. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.