Gå til innhold

Fikk faktisk brystspreng...det hadde jeg ikke trodd!

Anbefalte innlegg

Minstemor er 20 mnd og får en slurk med melk av og til om morgenen. Noen ganger kan det går to-tre dager uten melk.

Her en dag oppdaget jeg at hun visstnom ikke hadde drukket på høyre side på maaange dager, og jeg fikk faktisk brystspreng! Det hadde jeg ikke trodd kunne skje så langt ute i ammeperioden. Er jo ikke mye hun drikker, så jeg trodde ikke det ville sprenge. Å så godt det var når puppen var tømt igjen!

Hadde trodd vi hadde sluttet i løpet av høsten, men nå fortsetter vi en stund til. Hun koser seg og får litt vitaminer og antistoffer og jeg synes det er koselig med amming ennå. Det er i allefall helt slutt 17. mars. Da skal jeg på husmortur en uke :-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kos dere!!!

Det ble slutt fortere enn jeg hadde trodd da jeg skrev innlegget. Nå har hun ikke spurt etter pupp på halvannen uke - så nå er det vel slutt...?!

Litt vemodig - har ammet tilsammen i 52 måneder fordelt på tre barn! Og dette var siste gang!

Det ble slutt fortere enn jeg hadde trodd da jeg skrev innlegget. Nå har hun ikke spurt etter pupp på halvannen uke - så nå er det vel slutt...?!

Litt vemodig - har ammet tilsammen i 52 måneder fordelt på tre barn! Og dette var siste gang!

Du har vært kjempeflink, og kjempeheldig. Det kan jo virke som om det er slutt nå. Du får se det positive i det. Nå er puppene dine (og din kjæres...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...