Gå til innhold

Litt utenom kanskje, men kan man farge sko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Du finner deg belte, veske, sjal, smykker eller annet stæsj i samme farge som skoene og blir dritlekker!

Men kan man ha svart overdel og svart skjørt og svarte sko?

Må ha et smykke isåfall, for belter sjal osv passer ikke med de andre klærne...

Jeg er ikke så tøff av meg sånn på fargefronten, har ikke særlig peiling på hva som går.

Men skal jeg ha skoene rosa så må jeg vel ikke ha sorte strømper iallefall?

skorpionfisken

Men kan man ha svart overdel og svart skjørt og svarte sko?

Må ha et smykke isåfall, for belter sjal osv passer ikke med de andre klærne...

Jeg er ikke så tøff av meg sånn på fargefronten, har ikke særlig peiling på hva som går.

Men skal jeg ha skoene rosa så må jeg vel ikke ha sorte strømper iallefall?

Hadde ikke hatt svart fra topp til tå. Ville nok brutt med en farge. Da passer skoene fint til å bryte opp. Smykke i samme farge samt veske i samme farge. Strømpebukse kan gjerne være brun, glanset. Grått passer fint til rosa det og.

Hadde ikke farga skoene, det kan ikke bli penere enn originalen.

Gjest Valnøtt

Hadde ikke hatt svart fra topp til tå. Ville nok brutt med en farge. Da passer skoene fint til å bryte opp. Smykke i samme farge samt veske i samme farge. Strømpebukse kan gjerne være brun, glanset. Grått passer fint til rosa det og.

Hadde ikke farga skoene, det kan ikke bli penere enn originalen.

Da får jeg se om jeg finner smykke og veske i rosa, ellers får jeg se om jeg finner noen andre sko :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...