Gumman Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Nå er jeg helt blank. Poden skal i bursdagsselskap i helga, men hodet mitt er fullt av flytting, jobb og mye annet. Noen som har noen gode tips til bursdagsgave til en 5-årig jente? Hva er det som er kult å få nå om dagen? Pris 100 - 150 kr. 0 Siter
karisma Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Alt slags prinsessedilldall! Sånne perler til å lage smykker med, tegnesaker, klistermerker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Clickits, Bellville-lego, Diddline-ting, rosa ting, hårsaker, pynteting, en fin genser, fine underbukser, Barbie-ting, DVD. Dette er noe av det mine jenter elsker. Storesøster blir 6 i desember, mens lillesøster blir 5 i februar. 0 Siter
KaVa Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 I tillegg til Jubalong og Karismas utmerkede forslag: Tegnesaker - GODT tegnepapir, tusjpensler, glitterlim etc - veldig populært - og "forbruksvare" 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Clickits, Bellville-lego, Diddline-ting, rosa ting, hårsaker, pynteting, en fin genser, fine underbukser, Barbie-ting, DVD. Dette er noe av det mine jenter elsker. Storesøster blir 6 i desember, mens lillesøster blir 5 i februar. Hva er belleville-lego og diddline-ting? 0 Siter
Gjest Milky Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Perle-sett som man lager armbånd og smykker av. Bok/lydbok. Hårpynt el. smykke/armbånd, plastelina. 0 Siter
org Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Klicits (eller hvordan det nå staves)? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hva er belleville-lego og diddline-ting? Bellville-lego er "jentelego" med feer, prinsesser osv. Diddline - ting er ting med Diddline.Hun er kanskje kjæresten til Diddl? Det er en slags mus som finnes i lekebutikkene. Det finnes alt mulig av ting med dem på. Skikkelig overpriset, men kjempesøte. 0 Siter
twining Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Musikkspillende smykkeskrin med dansende ballerina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.