Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt blank. Poden skal i bursdagsselskap i helga, men hodet mitt er fullt av flytting, jobb og mye annet. Noen som har noen gode tips til bursdagsgave til en 5-årig jente? Hva er det som er kult å få nå om dagen? Pris 100 - 150 kr.

Fortsetter under...

Skrevet

Alt slags prinsessedilldall! Sånne perler til å lage smykker med, tegnesaker, klistermerker.

Skrevet

Clickits, Bellville-lego, Diddline-ting, rosa ting, hårsaker, pynteting, en fin genser, fine underbukser, Barbie-ting, DVD.

Dette er noe av det mine jenter elsker. Storesøster blir 6 i desember, mens lillesøster blir 5 i februar.

Skrevet

I tillegg til Jubalong og Karismas utmerkede forslag: Tegnesaker - GODT tegnepapir, tusjpensler, glitterlim etc - veldig populært - og "forbruksvare"

Gjest kalendria
Skrevet

Clickits, Bellville-lego, Diddline-ting, rosa ting, hårsaker, pynteting, en fin genser, fine underbukser, Barbie-ting, DVD.

Dette er noe av det mine jenter elsker. Storesøster blir 6 i desember, mens lillesøster blir 5 i februar.

Hva er belleville-lego og diddline-ting?

Skrevet

Perle-sett som man lager armbånd og smykker av. Bok/lydbok. Hårpynt el. smykke/armbånd, plastelina.

Annonse

Skrevet

Hva er belleville-lego og diddline-ting?

Bellville-lego er "jentelego" med feer, prinsesser osv.

Diddline - ting er ting med Diddline.Hun er kanskje kjæresten til Diddl? Det er en slags mus som finnes i lekebutikkene. Det finnes alt mulig av ting med dem på. Skikkelig overpriset, men kjempesøte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...