forelsket colombiamamma Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg så du hadde svart meg på "endelig godkjent" innlegget ditt. Jeg ble så glad da jeg leste det altså. Og jeg forstår godt at siden dere allerede har måtte ventet så lenge for å komme i gang med prosessen, har valgt å bytte til et land som ikke har den lange ventetiden som Colombia har for tiden. En nydelig kinaprinsesse eller kinaprins gleder vi oss til å få møte når den tid kommer. Vår prinsesse går det fint med. Hun begynte på skolen i høst og hun stortrives. Får mye skryt fra lærerinnen og det er jo alltid kos. Vi er så stolte av henne atte:-) Hun er det samme fyrverkeriet som hun alltid har vært, og det skorter ikke på hylende latterkuler når hun setter den humoristiske siden til. Og det gjør hun heldigvis ofte. Ligner litt på faren der:-) Jeg tenkte jeg skulle ringe deg en kveld når roen har senket seg, så får vi tid til å prate. Så det gjør jeg over helgen. I kveld skal jeg på nattåpent på Xhibition sammen med kusineklubben min. Vi har meldt oss på konkurransen om "årets dameklubb 2005". Vi er helt på tuppa. Tenk om vi vinner førstepremien på 25 000 kroner. Vi vet når og hvor vi skal reise hvis vi vinner, så nå gjenstår det bare å vinne:-) Gøyt blir det uansett bare å være med! Vi snakkes. Hils til gubben din og. Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207662-antheia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
antheia Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei :-) Fikk ikke svart deg, har vært uten forbindelse både med tlf og internet i flere dager. Jeg er jo så forb... på denne teknologien, her har det vært folk på månen men å lage til noe elektronik som tåler forandring i været det klarer de ikke. På toppen av det hele så kaller de det fremskritt!! Forstå det den som kan. Vi snakkes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207662-antheia/#findComment-1502650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.