Gå til innhold

Hvor finne finklær til gutter?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter juleklær til gutta. Det vil si klær som de både kan bruke til jul og i andre selskaper senere.

Tenkte egentlig på en blå fløyelsbukse og ei hvit med feks blåstripete skjorte?

Eller noe annet fint. Har en størrelse 104 og en 86 og jeg tenkte de skulle få være like. Det er stor stas.

Noen tips, enten på nett eller i vanlige kjedebutikker?

Jeg har hatt en runde men fant liksom ikke noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207673-hvor-finne-finkl%C3%A6r-til-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på de store kjedene (HM, Lindex, Kappahl, Cubus) og fant heller ikke noe jeg likte. Fant imidlertid en fin vest på Exit (mørkeblå, med litt pynt - veldig nøytralt), og håper at en beige bukse jeg kjøpte i USA passer til gutten nå (har vært litt lang, så den har ligget i skapet). Kjøpte også en mørkebrun, litt blank i stoffet, foret bukse på HM for noen måneder siden som jeg synes er fin. Trenger da bare en skjorte som passer til (hvit eller lyseblå, tenker jeg).

I tillegg har han bunad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...