Gå til innhold

Stivkrampesprøyte ved bitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke nødvendig hvis barnet ditt har fått de vanlige vaksinasjonene på helsestasjonen, og at det ikke er mer enn ti år siden siste stivkrampevaksine.

Jenta mi beit broren sin i ryggen i fjor, slik at det gikk hull. Jeg ringte legen og spurte om det samme som du spør om, og fikk dette svaret.

Det er ikke nødvendig hvis barnet ditt har fått de vanlige vaksinasjonene på helsestasjonen, og at det ikke er mer enn ti år siden siste stivkrampevaksine.

Jenta mi beit broren sin i ryggen i fjor, slik at det gikk hull. Jeg ringte legen og spurte om det samme som du spør om, og fikk dette svaret.

Takk, da stoler jeg på det, han har jo fått alt av vaksiner innefor de siste to år.

Det er unødvendig å ta stivkrampesprøyte om det ikke er gått hull på huden.

Har ikke barnet ditt fått stivkrampevaksine før? Hvis hun har fulgt det vanlige vaksinasjonsprogrammet er hun jo vaksinert og da vil jeg tippe det er unødvendig med en ekstra vaksine. De holder et visst antall år som jeg ikke husker.

Annonse

Herregud, nei! Hvor oversforsiktig er det mulig å bli??

Nei, jeg tenkte egentlig ikke tanken i det hele tatt før en venninne sa at jeg måtte, at det kunne være farlig etc. Tenkte bare å spørre flere først.Men nå er jeg helt sikker på at dette går bra ((c:

Petrine Eiffel

Nei, jeg tenkte egentlig ikke tanken i det hele tatt før en venninne sa at jeg måtte, at det kunne være farlig etc. Tenkte bare å spørre flere først.Men nå er jeg helt sikker på at dette går bra ((c:

Hehe, ja du kan nok bare ta det med ro ja. Ikke noe problem når det ikke har gått hull på huden, og som de andre har svart her - hvis det hadde gjort det så har barnet motstand i kroppen fra før hvis barnet har fulgt vaksinasjonsprogrammet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...