Gå til innhold

Den verste julegaven du har fått...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• morsan

15

• annegunn

15

• nanna

6

Mest aktive i denne tråden

Da jeg var 16 fikk jeg "Børud synger julen inn" eller noe lignende på cd av min kristne stebestemor. Hun var ikke der, og godt var det, for mamma knakk sammen i krampelatter med en gang hun så hva jeg hadde fått. Godt noen kjenner meg hvertfall =/

En kartong sigaretter!

Kjøpt av en ikke-røykende bekjent som nyss hadde vært på utenlandstur!

Det hører med til historien at

1) Pakken ble pakket opp i nærvær av mine foreldre

2) Jeg hadde holdt skjult for mine foreldre at jeg røykte (tror ihvertfall ikke at de visste så mye om det, for jeg gjorde det kun i "studiesammenheng" og aldri når jeg var hjemme på ferie etc)

3) Jeg hadde uansett sluttet å røyke noen uker før jeg fikk denne pakka (og har holdt opp alle de ørten årene som har gått!)

Min svigermor ga meg en bærepose med Tenalady. hun hadde fått dem så billig, og jeg kunne bruke dem når jeg hadde mensen mente hun. Det var av den tykke typen, ikke de tynne som de har i dag.

Svigermor syntes dette var fryktelig morsomt. Vi fikk andre mer vettige presanger også da.

Så til jul i fjor fikk jeg tak i de nye "up and go" tenaladyene og ga til svigermor. +et par tåsokker. Hun lo hjertelig da hun åpnet pakken.

Har ikke tenkt på noe moropakke til henne i år, men kanskje noen her har noen gode forslag?

Annonse

Jeg kjøpte vaskebøtte og langkost til meg selv i fjor, og skrev ut på pakken at det var fra min mann.........han ble lang i maska!

Jeg sa jeg ønsket meg det (skulle jo kjøpe selv uansett) og han nektet blankt - for slike gaver gir man IKKE til sin kjære. Vi fikk mye latter og sang utav gaven!

Gjest Hadde den enda vært ekte!

En kunstig julestjerne! Romantisk julegave fra min daværende kjæreste (som for øvrig fikk et sølvsmykke av meg).

Det hører med til historien at vårt en uke lange forhold tok slutt den julaftenen (ikke bare på grunn av gaven da)! Vi gikk på ungdomsskolen den gangen.

Annonse

Vi har sagt ifra til slekta at vi ikke ønsker julegaver til oss (kun til ungene). Grunnen er at jeg hvert år fikk masse ubrukelig, klær jeg ikke liker, ting jeg ikke trenger, musikk som ikke er min smak osv. Det er ikke dårlige ting, det er bare ting jeg ikke vil ha, eller ikke har bruk for. Jeg syns det er sløseri med andres energi og penger, og jeg regner med at gavene jeg sender tilbake treffer like dårlig, så hvorfor ikke slutte med dette tullet.

Kommer ikke på noe som har vært spesielt ille - bortsett fra en grusomt vulgær stringtruse jeg fikk fra en venninne en gang. Men den syntes jeg var morsom da :o)

Gjest dum gave

Jeg vet ikke om det var med noen spesielle tanker bak, men jeg fikk en bok av faren min som het "Den fortapte datter" en gang. Det var på den tiden vi kranglet som verst og da jeg var mest opptatt av festing. Jeg ble utrolig lei meg, men jeg leste ikke bakpå boken så det kan hende den var okey.

Jeg kan ikke komme på noe egentlig, alle vet at jeg er _sær_ så alle vegrer seg for å kjøpe noe til meg og sånn har det alltid vært. Derfor snakker jeg titt og ofte med mamma som skriver opp hva jeg ønsker meg som stort sett er bøker eller gavekort på bøker eller cd'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...