Gå til innhold

Den verste julegaven du har fått...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• morsan

15

• annegunn

15

• nanna

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjøpte vaskebøtte og langkost til meg selv i fjor, og skrev ut på pakken at det var fra min mann.........han ble lang i maska!

Jeg sa jeg ønsket meg det (skulle jo kjøpe selv uansett) og han nektet blankt - for slike gaver gir man IKKE til sin kjære. Vi fikk mye latter og sang utav gaven!

"Jeg kjøpte vaskebøtte og langkost til meg selv i fjor, og skrev ut på pakken at det var fra min mann.........han ble lang i maska!"

Hehe, morsomt :-D

Gjest mirakel*2?

Av min exmann: Liten, srot truse med rosa sløyfe i str 36 og badevekt.....

Da skulle gaven på hans bursdagen vært et gavekort:

http://www.nokadietten.no/nokadietten.html

og denne kalenderen:

http://www.calendarusa.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=C&Product_Code=BUD06Brad&Category_Code=TMS&Affiliate=celebrity1

Annonse

Hm, har ikke fått noe hårreisende, men endel ubrukelige ting. Pyntegjenstander og lysestaker som er urstygge. Ifjor fikk vi nøkleoppheng - en til hver av oss. Vi har allerede et nøkleskap der alt får plass, og jeg har intet ønske om å skru opp noe mer på veggen. Det ble behøring kommentert av giver, og spurt etter flere ganger. "Har dere hengt opp nøklestativet deres?" Jeg skjøv det lengst inn i skapet og håper det går i glemmeboken.

Annonse

En kunstig julestjerne! Romantisk julegave fra min daværende kjæreste (som for øvrig fikk et sølvsmykke av meg).

Det hører med til historien at vårt en uke lange forhold tok slutt den julaftenen (ikke bare på grunn av gaven da)! Vi gikk på ungdomsskolen den gangen.

Han syntes sikkert du var stjernen i hans liv! *hehe*

Hm, har ikke fått noe hårreisende, men endel ubrukelige ting. Pyntegjenstander og lysestaker som er urstygge. Ifjor fikk vi nøkleoppheng - en til hver av oss. Vi har allerede et nøkleskap der alt får plass, og jeg har intet ønske om å skru opp noe mer på veggen. Det ble behøring kommentert av giver, og spurt etter flere ganger. "Har dere hengt opp nøklestativet deres?" Jeg skjøv det lengst inn i skapet og håper det går i glemmeboken.

Kunne det være din kjære svigermor som var den greie giveren? ;)

En do!!

Jepp - av mannen min. Det var riktignok en helt ubetydelig sprekk i den vi hadde, men det var det siste jeg ønsket meg...

Heldigvis hadde han vett nok til også å kjøpe en "personlig" gave som jeg fikk litt etterpå!

Haha! Den var bra! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

En kartong sigaretter!

Kjøpt av en ikke-røykende bekjent som nyss hadde vært på utenlandstur!

Det hører med til historien at

1) Pakken ble pakket opp i nærvær av mine foreldre

2) Jeg hadde holdt skjult for mine foreldre at jeg røykte (tror ihvertfall ikke at de visste så mye om det, for jeg gjorde det kun i "studiesammenheng" og aldri når jeg var hjemme på ferie etc)

3) Jeg hadde uansett sluttet å røyke noen uker før jeg fikk denne pakka (og har holdt opp alle de ørten årene som har gått!)

Det var en utrolig dum gave :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...