Gå til innhold

Jaha, dette blir nok ei fin helg...

Anbefalte innlegg

Eldstemann fikk farangen natt til i går, både han og jeg har vært "sengeliggende" og spydd (ikke han, men jeg) i dag. Nå ringte barnehagen og kunne fortelle at de to ungene våre der også hadde fått det.... Stakkars fatteren! Nå må han faktisk trå til!

Men ikke nok med det: For 1.gang på nesten 1 år er vi alene på gården. Skulle nyte det, da, men det betyr at vi har fjøsstellet, ikke sant!? Og akkurat nå når vi kunne trengt ei handsrekning, er det ikke mulig!

Jeg gliser litt i skjegget av dette, altså! Det slår _aldri_ feil! Avslapping er nok ikke vårt lodd i livet, nei... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207692-jaha-dette-blir-nok-ei-fin-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatteren fikk "det" etter fjøsstellet i går, og "gjorde fra seg" i går kveld/natt. De to yngste ungene hadde nok også gjort det unna i barnhagen, så det hele gikk meget bedre enn først frykta!

Nå har alle tatt et bad, og skal nå nyyyyyyyyyyte resten av helga!

God helg til dere alle!;-)

Fatteren fikk "det" etter fjøsstellet i går, og "gjorde fra seg" i går kveld/natt. De to yngste ungene hadde nok også gjort det unna i barnhagen, så det hele gikk meget bedre enn først frykta!

Nå har alle tatt et bad, og skal nå nyyyyyyyyyyte resten av helga!

God helg til dere alle!;-)

SÅ bra - da blir det jo sikkert en fin helg da! Her er vi også godt i gang med omgangssyken, men opplever som hos dere at det går over etter ca. 1/2 døgn. GOD HELG!!!!!

Annonse

SÅ bra - da blir det jo sikkert en fin helg da! Her er vi også godt i gang med omgangssyken, men opplever som hos dere at det går over etter ca. 1/2 døgn. GOD HELG!!!!!

Ja, jammen er det godt når det er over! Føles osm en evighet mens det står på, men...

God bedring til alle dine, da!

(Mine små er ute og går på ski nå, så de er nok ganske friske igjen, gitt!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...