Gjest trultemor25 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hvor ofte skifter dere ut smokkene? Jeg har "lært" at det skal gjøres en gang i måneden, så det gjør jeg. Har 2 stk som byttes ut. Men er det strengt tatt nødvendig å gjøre det så ofte? Hva gjør dere? 0 Siter
grot Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 jeg har hatt smokkene til lillebror i månedsvis jeg... men de vaskes og kokes med jamne mellomrom da. Tror ikke det kan være nødvendig å skifte så ofte som du gjør. Det er vel faren for at de kan løsne man tenker på. Dra i dem og sjekk at de ikke er løse så kan du nok bruke dem mye lenger. 0 Siter
j83! Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg bytter de ikke ut så ofte. men har mange liggende så de blir jo ikke så mye brukt fordi hun har mange og velge mellom.. men jeg koker og vasker de skikkelig en gang i blandt. men bytter de vel ikke ut mer en maks hver 3-4mnd kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.