Gå til innhold

Pris på gaver

Anbefalte innlegg

Man kan da ikke måle i kroner hvor mye ungene er verdt, altså om jeg kjøper for 500 kr. til hvert barn, så er da ikke ungene mine noe mindre verdt for meg for det. :-) Men du mente det sikkert ikke sånn i det hele tatt!

Men selvfølgelig kan man kjøpe dyrere gaver når man bare kjøper til f.eks. 3 enn man kunne gjort om man hadde kjøpt til 10 stykker. Det kommer an på så mangt.

Jeg kjøper aldri noe resten av året av det de har lyst på da :o)

Fortsetter under...

Vi bruker rundt 500, men så har vi to felles barn, og sambo har 3 fra før, altså 5 barn som skal ha gaver. Jeg liker ikke at ungene skal vokse opp med forventning til dyre gaver, det vil da bli et stort press med årene, både for oss voksne og barna (venner) imellom.

Det kommer helt ann på hvor god råd man har mener jeg.

Jeg kommer fra en familie med god råd, og foreldrene mine har bestandig gitt gaver for flere tusen kroner.

Det betyr ikke at jeg kommer til å gi for så mye til mine evnt barn, det kommer helt ann på inntekten min.

Annonse

Det kommer helt ann på hvor god råd man har mener jeg.

Jeg kommer fra en familie med god råd, og foreldrene mine har bestandig gitt gaver for flere tusen kroner.

Det betyr ikke at jeg kommer til å gi for så mye til mine evnt barn, det kommer helt ann på inntekten min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...