Gå til innhold

Hva er foreldrehjelpen.net

Anbefalte innlegg

Gjest litt i villrede

Det står på nettsiden at for å lese den må man registrere seg. Men hvordan skal jeg vite om jeg har lyst til å registrere meg, når det ikke står ett ord på siden om hva den handler om? Er det en chat? Profesjonelle rådgivning? Bestemt problematikk?

Syns de burde hatt litt informasjon på forsiden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207736-hva-er-foreldrehjelpennet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt i villrede

Den tilbakemeldingen kan de godt få!

Det er et nettsted, eller mest et forum, for foreldre med funksjonshemmede barn i alle varianter.

Kunne du bringe dem videre den tilbakemeldingen kanskje? Du er jo medlem der kanskje, men det er ikke jeg,,,

Ser at cuti har svart deg, og gir tilbakemelding til forumet. Men ellers så er det nok et av de fora jeg bruker mest nå, haugevis av informasjon om rettigheter o.l. og ikke minst foreldrenes egne erfaringer om hva de har fått av hjelp o.l. Det er også mye utveksling av sorger og gleder og tull og fjas. Alle type mennesker som møtes der. Det de fleste gjør for å sjekke om det er noe for dem, er at de legger inn presentasjon av seg og så titter de på forumet. Man er anonym der og bruker nick.

Ser at cuti har svart deg, og gir tilbakemelding til forumet. Men ellers så er det nok et av de fora jeg bruker mest nå, haugevis av informasjon om rettigheter o.l. og ikke minst foreldrenes egne erfaringer om hva de har fått av hjelp o.l. Det er også mye utveksling av sorger og gleder og tull og fjas. Alle type mennesker som møtes der. Det de fleste gjør for å sjekke om det er noe for dem, er at de legger inn presentasjon av seg og så titter de på forumet. Man er anonym der og bruker nick.

hmm... er dette et sted jeg kan dra nytte av som fagperson. eller er det kun for pårørende?

Jeg tenker - kanskje man kan få litt informasjon fra "innsiden" og bli med på spenstige diskusjoner..? ;)

..Og ta med seg tankene og erfaringene fra foreldrene med funksjonshemmede barn tilbake til jobben?

(Litt ala slik jeg kan dra masse nytte av DOL med tanke på foreldresamarbeid..)

Annonse

Gjest en mamma i nord

hmm... er dette et sted jeg kan dra nytte av som fagperson. eller er det kun for pårørende?

Jeg tenker - kanskje man kan få litt informasjon fra "innsiden" og bli med på spenstige diskusjoner..? ;)

..Og ta med seg tankene og erfaringene fra foreldrene med funksjonshemmede barn tilbake til jobben?

(Litt ala slik jeg kan dra masse nytte av DOL med tanke på foreldresamarbeid..)

Ja dette er et forum du kan melde deg inn i som fagperson.

Se også gjerne to andre forum:

www.tistelbarna.net

www.bokstavbarna.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...