Gjest 1401Mille Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg er blitt så flink med å trene fast og kutte ut snacks annet enn i helgene Men som student er det ganske vanskelig å kjøpe sunn mat og råkost hele tiden, for økonomien rekker ikke alltid til. Derfor lurte jeg på om noen hadde gode råd til sunn mat som ikke koster skjorta? Blir også veldig glad for andre mattips som hjelper meg å gå ned i kombinasjon med trening Jeg er ikke alltid fan av de mattipsene som man finner på internett og i blader, og ønsker derfor hjelp fra folk som kan og vil hjelpe Skal inn i min nyinnkjøpte kjole til jul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tunfisk og sånt Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tunfisk, havregryn,ris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Havregryn grovt knekkebrød,minst mulig bearbeidet mat, grønnsaker, frukt, yoghurt naturell, vann, mandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunt og godt Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Noen forslag fra meg: Sunne frokoster: Havregrøt, kornblanding med lettyoghurt, Weetabix med skummet melk. Sunn lunsj: Ekstra grove polarbrød med f.eks cottage cheese eller makrell i tomat. Knekkebrød med tomat, agurk, magerost eller kalkunpålegg. Middag: -Wokmiddager (kjøp de fryste posene med wokgrønnsaker) med ris som er minst mulig bearbeidet. -Pasta med kylling og f.eks pesto -Ovnsbakt fisk (laks er ikke så dyrt, du kan kjøpe fryst laksefilet, stykkvis pakket en og en i frysedisken, så tar du bare fram en av gangen.) Godt med pasta og f.eks brokkoli til, det er ikke så dyrt. Mellommåltider kan være frukt eller et knekkebrød eller noe sånt. Spis du litt frukt, knask litt gulrøtter, kålrabi eller liknende og drikk et glass juice til frokost eller lunsj, så får du i deg grønnsaker. Men ikke gå og drikk juice som tørstedrikk. Der gjemmer det seg mange ekstrakalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mille1401 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen forslag fra meg: Sunne frokoster: Havregrøt, kornblanding med lettyoghurt, Weetabix med skummet melk. Sunn lunsj: Ekstra grove polarbrød med f.eks cottage cheese eller makrell i tomat. Knekkebrød med tomat, agurk, magerost eller kalkunpålegg. Middag: -Wokmiddager (kjøp de fryste posene med wokgrønnsaker) med ris som er minst mulig bearbeidet. -Pasta med kylling og f.eks pesto -Ovnsbakt fisk (laks er ikke så dyrt, du kan kjøpe fryst laksefilet, stykkvis pakket en og en i frysedisken, så tar du bare fram en av gangen.) Godt med pasta og f.eks brokkoli til, det er ikke så dyrt. Mellommåltider kan være frukt eller et knekkebrød eller noe sånt. Spis du litt frukt, knask litt gulrøtter, kålrabi eller liknende og drikk et glass juice til frokost eller lunsj, så får du i deg grønnsaker. Men ikke gå og drikk juice som tørstedrikk. Der gjemmer det seg mange ekstrakalorier. Tusen takk for gode tips Skal følge de så godt jeg kan, for nå er jeg skikkelig motivert Nå skal jeg avgårde på spinning og pump 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Egg, kålrot, gulrøtter,hodekål etc er vel ikke så veldig dyrt. Slike knaskegrønnsaker kan skjæres opp i biter og legges i vann i en skål i kjøleskapet. Egg er veldig mettende på til pai, omelett, til tomatsuppa e.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.