Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Sitter her og skriver ønskeliste for hele familien. I år har til og med pappa'n massevis av ønsker, men jeg? Vel, jeg ønsker meg regnjakke, en CD og that's it!

Jeg kommer ikke på noe jeg ønsker meg.

Av interesser er jo lesing øverst på lista, men jeg har masse bøker jeg ikke har lest - og nå har jeg ikke så mye tid heller pga ny baby i huset.

Ellers spiller jeg piano, og nye noter er alltid bra - men her jeg bor finnes det ingen som selger noter. Dermed er det ingen vits i å ønske seg det heller. (De som gir meg gaver er ikke av de som søker særlig på nettet.)

Så er det noen som har gode ideer til meg?

JEg trenger gaver som koster fra 100 og opp til et par tusen kroner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207788-hva-%C3%B8nsker-jeg-meg-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

13

• Maggi

3

• keinstein

3

• fru Burlefot

2

Mest aktive i denne tråden

Siden bøker og lesing er en stor interesse ønsker du deg bøker selv om du har mange du har lest!

Trendy ting til kjøkkenet; kjøkkenvekt i en sprek farge (rød, turkis...), ny te- eller kaffekanne, tekopper - ta deg en tur til en butikk der du vet de har mye fint, og si fra til "kjøperne" hva du ønsker deg derfra..

Bodylotion, parfyme

Smykker...

Cd'er

Annonse

Siden bøker og lesing er en stor interesse ønsker du deg bøker selv om du har mange du har lest!

Trendy ting til kjøkkenet; kjøkkenvekt i en sprek farge (rød, turkis...), ny te- eller kaffekanne, tekopper - ta deg en tur til en butikk der du vet de har mye fint, og si fra til "kjøperne" hva du ønsker deg derfra..

Bodylotion, parfyme

Smykker...

Cd'er

Kjøkkenting vil jeg ikke ha. Har det jeg trenger, og sånne fancy ting tar bare plass og blir ikke brukt her i huset.

Bodylotion var en god ide. Har du tips om noen som er gode?

Min kjære har vært flink til å kjøpe smykker til men, men jeg bruker det så uhyre sjelden. Så det har jeg ikke lyst til å ønske meg mer. (I hvertfall ikke på en stund.)

Tror det jeg ønsker meg mest er tid for meg selv. Men det passer jo dårlig med en liten baby på 7 uker som ammes...

Kjøkkenting vil jeg ikke ha. Har det jeg trenger, og sånne fancy ting tar bare plass og blir ikke brukt her i huset.

Bodylotion var en god ide. Har du tips om noen som er gode?

Min kjære har vært flink til å kjøpe smykker til men, men jeg bruker det så uhyre sjelden. Så det har jeg ikke lyst til å ønske meg mer. (I hvertfall ikke på en stund.)

Tror det jeg ønsker meg mest er tid for meg selv. Men det passer jo dårlig med en liten baby på 7 uker som ammes...

Chance fra Chanel er veldig god! Også ønsker du deg hele pakka med dusjsåpe, parfyme, osv;)

Skjønner det der med tid for seg selv, men ønsk deg f.eks en stor tekopp, teklype og en god fruktte, et varmt og godt pledd og en god bok. Har man dette må man selvfølgelig ha litt tid for seg selv og nyte det på en av juledagene når pappan har med seg barna på tur;)

Annonse

Det er en mp3 spiller. Som en discman, bare at du ikke behøver å ha med plater - all musikken er lagret på spilleren.

Uunnværlig til trening, og bilkjøring.

Jeg ønsker meg bærbare høyttalere til min.

Hmmm, ikke dumt! Takk for ideen, den er ført opp på lista.

Har ikke lest de andre svarene dine, men vil anbefale deg å ønske deg lydbøker. Jeg er også veldig glad i å lese, men får sjelden tid til å sette meg ned med en bok. Nå hører jeg lydbøker..i bilen til og fra jobb og ellers når jeg er ute og kjører, på kjøkkenet mens jeg lager mat, foran datamaskinen m.m. Kjempefin måte å "få i seg" noen bøker på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...