Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Har ikke lest de andre svarene så det kan hende du har fått tipset allerede.

Siden du liker bøker, men ikke har så mye tid å lese kan du jo ønske deg lydbøker. Så kan du bli lest for på dagen når du holder på med lillemann/husarbeid.

Om du likte serien "sommeren på Saltön", så er det nå kommet en lydbok fra serien som heter "Gledelig jul på Saltön" :o)

Den har jeg på ønskelista.

(Så kan jeg bli lest for mens jeg stempler, lager kort og scrapper)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

13

• Maggi

3

• keinstein

3

• fru Burlefot

2

Mest aktive i denne tråden

På min ønskeliste står blant annet lydbøker (ikke mye tid til lesning lenger), nye sorte skinnhansker, støvletter, spill, buff, stort smykkeskrin, smykker (mange fine smykker nå), belter, lipgloss, bodylotion med gloss og en stor grønn chevrolet. Her er noe for enhver prisklasse, som kanskje kan være aktuelt for deg også..?

Mvh

På min ønskeliste står blant annet lydbøker (ikke mye tid til lesning lenger), nye sorte skinnhansker, støvletter, spill, buff, stort smykkeskrin, smykker (mange fine smykker nå), belter, lipgloss, bodylotion med gloss og en stor grønn chevrolet. Her er noe for enhver prisklasse, som kanskje kan være aktuelt for deg også..?

Mvh

Hva er buff?

Annonse

Hva er buff?

Buff er disse halsene med eller uten fleece med diverse mønster som passer perfekt til turer m.m. Erstatter skjerf, og kan brukes til hodeplagg hals, dekke ansiktet når det blåser surt m.m. Anbefales veldig, og koster ca 250.

Mvh

Buff er disse halsene med eller uten fleece med diverse mønster som passer perfekt til turer m.m. Erstatter skjerf, og kan brukes til hodeplagg hals, dekke ansiktet når det blåser surt m.m. Anbefales veldig, og koster ca 250.

Mvh

Jøss - skjønner ikke helt det med at de kunne brukes som lue, men det høres jo veldig smart ut da!!!

ilene1365380268

Hva med filmer på DVD?

Dvd-filmer:Pirates of the Caribian, Ocean elleven og Ocean twelve, Shrek 1 og 2, Harry Potter filmene, parfyme: Angel eller Laura, skjerf, cd: james Blunt, utstyr til scrapbook, neglelakk, fotpleie, massasje, ansiktsbehandling, boksesekk og boksehansker, trimsykkel, manualer, vaser, duker, vesker, kofferter, paraply, deler til kjøkkenservice, samle på krystallglass( ? ), fotokalender av familien, kinobilletter, hotellopphold, bayles,

Annonse

Har ikke lest de andre svarene dine, men vil anbefale deg å ønske deg lydbøker. Jeg er også veldig glad i å lese, men får sjelden tid til å sette meg ned med en bok. Nå hører jeg lydbøker..i bilen til og fra jobb og ellers når jeg er ute og kjører, på kjøkkenet mens jeg lager mat, foran datamaskinen m.m. Kjempefin måte å "få i seg" noen bøker på!

Ideen er kjempegod, men jeg får ikke hørt på. Er hjemme i barselspermisjon nå. Og har ikke tid til å høre på musikk en gang. Når jeg skal tilbake på jobb, har jeg ca 4 minutter å kjøre på jobb.

Når jeg lager mat har jeg 2 jenter som skravler hull i hodet mitt + lillebror.

Men kanskje om noen år...

Jeg ønsker meg boka "Typisk norsk" av Petter Schjerven. En bok man kan bla og smålese i, om det ikke passer å lese alt på en gang.

Ja! Jeg kjøpte den i 60-års gave til onkelen min. Men jeg har jo lyst på den selv også! Takk for at du husket på det for meg!

Har ikke lest de andre svarene så det kan hende du har fått tipset allerede.

Siden du liker bøker, men ikke har så mye tid å lese kan du jo ønske deg lydbøker. Så kan du bli lest for på dagen når du holder på med lillemann/husarbeid.

Om du likte serien "sommeren på Saltön", så er det nå kommet en lydbok fra serien som heter "Gledelig jul på Saltön" :o)

Den har jeg på ønskelista.

(Så kan jeg bli lest for mens jeg stempler, lager kort og scrapper)

Det blir ikke mye tid til å sitte å høre på lydbok, dessverre. Men ideen er god!

Sånn deilig, myk sjalponcho til å bruke når det er guffent vær?

mp3-spiller?

treskrin til å oppbevare f. eks. sølvtøy i?

Ups, dette ble jo mi ønskeliste det... *s*

Når du sier treskrin til å ha sølv i - hvordan ser du det for deg? Syntes det hørtes kjekt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...