Gå til innhold

Kalender til 3 åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

Mandarin, juleklistermerker, fargestifter (dele en pakke opp så du kan gi de over et par dager), strømper, en bok, lørdagsgodt på lørdagene, tegneblokk, puslespill, kjøleskapsmagneter (bokstaver) som du legger i noen pakker osv.

tusen takk. Jeg brukte ett par av forslagene dine:)

Gjest mirakel*2?

Fine truser, fine kleshengere, kjøp en pakke med dyr og fordel utover, tusjer, fargeblyanter, maling, ny matboks, armbånd, halskjede, badeskum, reflekser osv, osv....

hei, var ute og handlet idag. Fikk ikke sett ditt svar. Skal ut igjen og kjøpe noe av det du foreslo:)

Annonse

hei, var ute og handlet idag. Fikk ikke sett ditt svar. Skal ut igjen og kjøpe noe av det du foreslo:)

Jeg fikk tak i noen kjempefine kleshengere på en klesbutikk - hvis du tenkte på det.

Hvis du har mulighet til å handle på Panduro, har de tusjer, fargeblyanter og maling der som er godt egnet for små barn.

Gjest mirakel*2?

Jeg fikk tak i noen kjempefine kleshengere på en klesbutikk - hvis du tenkte på det.

Hvis du har mulighet til å handle på Panduro, har de tusjer, fargeblyanter og maling der som er godt egnet for små barn.

ja jeg tenkte på kleshengerne, refleksene og dyrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...