Gå til innhold

Noen som var på AF Oslo og Akershus julemesse idag?

Anbefalte innlegg

Vi kunne i dag desverre ikke komme på julemessen.. en tradisjon som vi nå har hatt i 3 år. Jeg er nyoperert i kneet, og da syntes jeg at det å komme på julemesse med mange hundre mennesker ville være "litt stressende" for kneet mitt.

Men jeg tenkte på messen og håper at arrangementet var vellykket..

Hvem var det som underholdt i år??

Fortsetter under...

Vi var der bare halvannen times tid. Det var langt færre folk i år enn de siste par årene - noe jeg syns var bare deilig, det har pleid å være for fullt der syns jeg (nesten vanskelig å komme seg rundt).

Det var noen jenter som danset indisk dans der, nydelig som vanlig!

Så vidt jeg hørte, var det ikke blitt laget noe særlig program på forhånd i år, fordi de hadde glemt å lage en underholdningskomitee eller hva det var.

Men masse flotte ting å kjøpe, som vanlig, vi kom hjem med både ting til vesla, og julepresanger til venner

Og så var det salg av pølser og kaker der da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...