Gå til innhold

Kalender uten sjokolade

Anbefalte innlegg

Guttene våre tåler ikke melk, og jeg orker ikke lage pakkekalender i år.

Har lest i en sånn "barn tester adventskalendere" at det finnes en Haribo kalender. Er det noen som vet hvor den er å få kjøpt?

Alternativet måtte være Lego-kalender, har det kommet i år? Og er den OK?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207872-kalender-uten-sjokolade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Lego kalender til minstejenta mi på Smart Club i går. Det er jo bare små deler der, men tror det blir stas for henne ihvertfall. Hun er 2 1/2 og leker mye med Lego allerede.

Ellers så jeg at de hadde mye annet rart, feks kalendere med makeup (!) men jeg hadde ikke tid til å studere alt. Jeg så også annonse for adventskalender for GNAGERE, HUNDER OG KATTER i avisen en dag, hva blir det neste???!

Om du ikke finner noen kalender med riktig type godteri kan du jo lage en selv.

Jeg kjøpte Lego kalender til minstejenta mi på Smart Club i går. Det er jo bare små deler der, men tror det blir stas for henne ihvertfall. Hun er 2 1/2 og leker mye med Lego allerede.

Ellers så jeg at de hadde mye annet rart, feks kalendere med makeup (!) men jeg hadde ikke tid til å studere alt. Jeg så også annonse for adventskalender for GNAGERE, HUNDER OG KATTER i avisen en dag, hva blir det neste???!

Vi kjøpte legokalender i fjor. Da var jenta 4,5, og flere av "sammenpuslingene" var så kompliserte at selv mor og far klødde seg i hodet. Nå er vel ikke jenta vår noe teknisk vidunder, men likevel. Ingen hit hos oss dessverre...

Vel, tror ikke make-up blir noen stor suksess til gutter på 7 og 9 og millioner av jentelus :-))

Smart Club har nettopp åpnet her, det tenkte jeg ikke engang på! Selvsagt...

Annonse

Vel, tror ikke make-up blir noen stor suksess til gutter på 7 og 9 og millioner av jentelus :-))

Smart Club har nettopp åpnet her, det tenkte jeg ikke engang på! Selvsagt...

Nei, selvfølgelig er ikke makeupkalender særlig aktuelt for gutten din :-) Og ikke engang mine store jenter får det, det var bare eksempel på hvor langt verden er i ferd med å gå...

Haribo har de på Europris også.

I fjor ble den innkjøpt og levert tilbake, da var det feil på de. Noe med smak tror jeg. Er litt skeptisk i år ;)

Uffda, men den "vant" testen. en riktig uhøytidelig da, men.

Kanskje det blir lego, da, men det var jo delte erfaringer med det også. Hm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...