org Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hei, hvor er x-box og spill billigst? Det ligger vel an for en Trondheimstur for å shoppe de siste gavene. Barna får x-box som fellesgave i år. Og spill får de hver for seg. Hvor mange spill har deres barn? Takk for svar! 0 Siter
caprice Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hei, Dersom du er interessert kan du kjøpe vår som er tilnærmet ubrukt. Ble ikke brukt likevel - barna var visst for små. Har fire spill til også + ekstra styrekonsoll. Klar over at dette ikke er noe salgsforum, men kunne ikke dy meg da jeg så at du likevel skulle kjøpe dette... Garantert den billigste løsningen :-))) Kom evt med mailadresse, så kan jeg kontakte deg... Vi bor i Oslo, så det må evt sendes. 0 Siter
org Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Hei, Dersom du er interessert kan du kjøpe vår som er tilnærmet ubrukt. Ble ikke brukt likevel - barna var visst for små. Har fire spill til også + ekstra styrekonsoll. Klar over at dette ikke er noe salgsforum, men kunne ikke dy meg da jeg så at du likevel skulle kjøpe dette... Garantert den billigste løsningen :-))) Kom evt med mailadresse, så kan jeg kontakte deg... Vi bor i Oslo, så det må evt sendes. Nei takk, caprice. Jeg tror vi foretrekker å kjøpe nytt denne gangen. Men takk for tilbudet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.